وبلاگ

شیر فلکه چدنی هشترود

شیر هشترود

شیر فلکه، یکی از انواع شیرآلات است که برای کنترل جریان مایعات در لوله‌ها استفاده می‌شود. این نوع شیرها دارای یک فلپ یا دیسک هستند که به صورت افقی یا عمودی حرکت می‌کند و به وسیله آن جریان مایع را کنترل می‌کنند. وقتی فلپ باز است، جریان مایع از شیر عبور می‌کند و وقتی بسته شود، جریان متوقف می‌شود.

شیر فلکه چدنی هشترود چیست ؟

شیر فلکه های چدنی برای قطع و وصل کردن سیال های مختلف از جمله آب مورد استفاده قرار میگیرند .این نوع شیر فلکه با نام های “شیر فلکه کشویی” یا “شیر فلکه دروازه ای” نیز شناخته میشود. این اصطلاح به دلیل نوع عملکرد این شیر است.شیر فلکه های چدنی هشترود بهترین انتخاب برای پروژه های کشاورزی و آبرسانی میباشد.این محصول از بدنه ی چدنی نشکن ، زبانه روکش لاستیکی “EPDM” ، شفت استیل و فلنج های استاندارد تشکیل شده است.این برند جدید به دلیل قیمت و کیفیت خوب در این زمان کوتاه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.این محصول نسبت به محصولات مشابه خود از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه میباشد.اتصال آنلاین نماینده شرکت تولید کننده هشترود د تهران است.

شیر فلکه هشترود به دو نوع مختلف تقسیم می‌شود:

  1. شیر فلکه چدنی هشترود: این نوع شیرها از جنس چدن ساخته می‌شوند و برای استفاده در تاسیسات ساختمانی، سیستم‌های آبرسانی و خطوط لوله کشاورزی مناسب هستند. آن‌ها دارای قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر خوردگی و عمر طولانی هستند. اما وزن سنگین و احتمال نشتی در صورت نصب نادرست از معایب آن‌ها است.
  2. شیرآلات صنعتی هشترود: این شیرها برای کنترل جریان سیالات در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها شامل انواع مختلفی مانند شیر پروانه ای، سوپاپی، فلکه کشویی، یک‌طرفه و اطمینان می‌شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

قیمت شیر فلکه هشترود

  • قیمت شیر فلکه هشترود به نوع، سایز، برند و کیفیت آن بستگی دارد.
  • به طور کلی، شیر فلکه های چدنی هشترود قیمت مناسب تری نسبت به شیرآلات صنعتی هشترود دارند.
  • برای اطلاع از قیمت دقیق شیر فلکه هشترود می توانید از کارشناسان مجموعه اتصال آنلاین استعلام بگیرید.

شیر فلکه های کشویی هشترود از سایز 80 یا 3 اینچ تا سایز 250 یا 10 اینچ تولید و عرضه میشوند.

این محصولات دارای ضمانت تعویض به مدت 3 سال پس از خرید و همچنین 5 سال خدمات پس از فروش میباشند.

در مجموعه اتصال آنلاین هدف اصلی جلب رضایت مشتری و خدمات پس از فروش است لزا در صورت خرید این برند از مجموعه ی ما، تا 3 سال در صورت هرگونه خرابی شیر شما بی قید و شرط تعویض خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیر های فلکه ای چدنی میتوانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *