وبلاگ

پمپ آب خانگی زیر سینک

پمپ آب خانگی زیر سینک

فروش انواع پمپ آب خانگی زیر سینکی با ارزان ترین قیمت در بازار 

برای مشاوره رایگان در انتخاب پمپ میتوانید با شماره 09129323004 تماس بگیرید.

پمپ‌ها در انواع مختلفی موجود بوده و بسته به مشخصاتی که دارند، استفاده می‌شوند. یکی از این پمپ‌ها که از محصولات پرکاربرد محسوب می‌شود، پمپ آب خانگی زیر سینک است. این محصول به منظور افزایش فشار آب استفاده می‌شود و بسیار کمک‌کننده است. پمپ آب در مکان‌هایی نظیر استخر، باغچه، کارواش و… نیز کارایی دارد.

پمپ آب خانگی زیر سینک چیست؟

در مواقعی که پمپ آب خانگی در زیرزمین، پارکینگ و پشت بام قابل نصب نباشد و فشار آب کم باشد، از پمپ آب خانگی زیر سینک استفاده می‌شود. این مدل پمپ از جمله پمپ‌های کوچک است که نام‌های دیگری چون مینی پمپ، پمپ آب کوچک و پمپ داخل آپارتمانی دارد. اگرچه عملکرد و اجزای داخلی این پمپ مشابه دیگر پمپ‌ها است، وزن و ابعاد کوچکتری به نسبت دیگر پمپ‌ها دارد. این پمپ، زیر سینکی نام دارد؛ ولی دلیل بر ضرورت نصب آن زیر سینک نیست. بلکه به طور مستقل در تک واحد‌ها قابل اجرا است. این وسیله درون آپارتمان، در بالکن، زیر سینک، زیر پکیج و سرویس بهداشتی قابل نصب است، اما بهتر است در آشپزخانه و یا درون سرویس بهداشتی و دور از اتاق خواب نصب شود. در صورت نصب آن در سرویس حتماً از نرسیدن آب به الکتروموتور اطمینان حاصل کنید؛ زیرا در صورت رسیدن آب خطر اتصالی و سوختن دستگاه وجود دارد.

فروش پمپ آب خانگی زیر سینک

سایت اتصال آنلاین مجموعه‌ای معتبر با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع لوله، اتصالات، انواع پمپ و… است. قیمت این محصول بسته به برند، کیفیت محصول، حجم آبدهی و… متغیر است. این مجموعه محصولات مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا با پرداخت هزینه‌ای به صرفه پمپ مورد نیاز خود را تهیه کنند. این فروشگاه با برخورداری از متخصصین متعهد توانسته در دوران فعالیت خود رضایت مشتریان را جلب کند‌.

پمپ آب خانگی زیر سینک

فروش انواع پمپ آب خانگی زیر سینکی با ارزان ترین قیمت در بازار 

برای مشاوره رایگان در انتخاب پمپ میتوانید با شماره 09129323004 تماس بگیرید.

مزایای استفاده از پمپ زیر سینک

پمپ زیر سینک با توجه به اینکه از مزایا و ویژگی‌های بسیاری برخوردار است، در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این پمپ عبارتند از:

  • وزن و ابعاد کوچک که نصب آسان و حمل و نقل آسان را به همراه دارد.
  • سروصدای بسیار کم که آرامش خانه را برهم نمی‌زند.
  • زمانی که فشار آب کم باشد، این وسیله با افزایش فشار آب شستشوی ظروف را راحت می‌کند.
  • در زمان نصب پمپ زیر سینکی نیازی به تغییر سیستم لوله کشی ساختمان نیست.
  • مواد اولیه با کیفیت و داشتن نشان استاندارد که بسیار مهم است.
  • مزیت دیگر مینی پمپ، استفاده در مواقع ضروری است. به این معنا که چنانچه آب قطع شور یا سیستم آب‌رسانی ساختمان در حال تعمیر باشد، این پمپ همچون منبع ذخیره آب عمل کرده و در مواقع ضروری آب مورد نیاز را تأمین می‌کند.
  • همزمان با نصب پمپ زیر سینکی امکان نصب سیستم فیلتر نیز فراهم است تا آب آشامیدنی عاری از هرگونه ذرات معلق و آلودگی باشد.
  • قابلیت نصب آسان و اشغال فضای بسیار کم از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

نکات مهم در زمان خرید پمپ آب خانگی زیر سینک

دز زمان خرید پمپ آب خانگی زیر سینک باید به نکاتی توجه داشت تا دستگاهی با کیفیت بالا و عمر مفید انتخاب کرد. نکته اولیه و مهم این است که حتماً از مراکز معتبر خرید کنید تا در صورت بروز مشکل بتوان آن را حل کرد. معمولاً مراکز معتبر محصولاتی با کیفیت را ارائه داده و خیالتان از این بابت راحت خواهد بود. حتماً ورودی و خروجی پمپ را از نظر سلامت بررسی کنید. دستگاهی را انتخاب کنید که از مواد با کیفیت و ضد زنگ در ساخت آن استفاده شده باشد، در این صورت علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه طول عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

پمپ آب خانگی حتماً دارای ضمانت کالا باشد. سیستم دارای گارانتی و خدمات پس از فروش کیفیت و اعتبار را به همراه دارد. با داشتن گارانتی چنانچه مشکلی برای پمپ ایجاد شود، نمایندگی آن را برطرف می‌کند. میزان آب دهی دستگاه نیز بسیار مهم است که نباید از آن غافل شد. دستگاهی انتخاب شود که میزان مصرف انرژی آن کم باشد. در این صورت با پایین آمدن مصرف انرژی هزینه‌ها نیز در حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. در نهایت قیمت و هزینه نگهداری دستگاه از اموری است که باید به آن‌ها توجه داشت.

پمپ آب خانگی زیر سینک

فروش انواع پمپ آب خانگی زیر سینکی با ارزان ترین قیمت در بازار 

برای مشاوره رایگان در انتخاب پمپ میتوانید با شماره 09129323004 تماس بگیرید.

سخن پایانی

پمپ آب خانگی زیر سینک یکی از انواع پمپ‌ها است که در مواقع کمبود فشار آب استفاده می‌شود. این پمپ از انواع مینی پمپ بوده و ابعاد کوچکتری دارد. برخلاف نام این وسیله می‌توان آن را در بالکن، سرویس بهداشتی و داخل ساختمان نیز نصب کرد. استفاده از این وسیله مزیت‌های زیادی داشته و همین موضوع دلیل بر کاربرد زیاد آن است. در هنگام خرید این محصول با رعایت برخی نکات کیفیت و طول عمر دستگاه را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *