در حال نمایش 7 نتیجه

اتصالات فشار قوی که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حال حاضر برای منتقل کردن مواد قابل اشتعال، سمی و… گزینه مناسبی به شمار می‌آیند؛ چرا که خطر نشتی را به همراه ندارند و ویژگی‌های قابل قبولی را به خود اختصاص می‌دهند. این نوع اتصالات صنعتی جزء پرکاربردترین اتصالات به شمار می‌آیند که به خاطر استحکام و دوام بالا بهترین گزینه برای انتقال سیالات محسوب می‌شوند و در دسته‌بندی قدیمی‌ترین اتصالات صنعتی هم به حساب می‌آیند. ما در ادامه بیشتر در مورد قیمت، نحوه خرید، جنس و موارد استفاده از این نوع اتصالات با شما صحبت خواهیم کرد.

لیست قیمت اتصالات فشار قوی

در مورد برآورد قیمت اتصالات فشار قوی باید گفت قیمت این نوع اتصالات با توجه به جنس، برند و شرکت تولید کننده، سایز و اندازه‌ای که دارند، قطعاً متغیر است. معمولاً هر کدام از اتصالات در هر صنعتی که مورد کاربرد قرار می‌گیرند، نقش مهمی را از آن خود می‌کنند و در این بین، اگر شما تنها به قیمت توجه کنید، کاملاً طبیعی است که شاید قیمت ارزان نظر شما را به خود جلب کند، درصورتی که قیمت ارزان نمی‌تواند کیفیت قابل قبولی را تضمین کند و به همین دلیل در هنگام برآورد قیمت، سعی کنید تنها به دنبال تولید کننده‌های معتبر باشید که نسبت به متریال و کیفیت ساخت اتصالات هم اطمینان کافی حاصل کنید. اگر بخواهیم یک لیست با قیمت تقریبی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم به صورت زیر است:

نام اتصالات سایز آلیاژ فشار کاری قیمت
ولدولت فشارقوی ساکت bothwel 1 اینچ A105 3000psi 231,000 تومان
مهره‌ماسوره‌ فشارقوی ‌دنده bothwel 1 اینچ A105 3000psi 313,000 تومان
سراهی فشارقوی ساکت bothwel 1 اینچ A105 3000psi 340,000 تومان
چهارراهی فشارقویbothwel 1 اینچ A105 3000psi 927,000  تومان
بوشن فشارقوی دنده ایbothwel 1 A105 3000psi 146,000 تومان

اتصالات فشار قوی هیدرولیک

اتصالات فشار قوی هیدرولیک را می‌توان به صورت آداپتور، کوپلینگ، اسلیو، پلاک و … مورد استفاده قرار داد. این اتصالات که در سیستم‌های هیدرولیک کارایی خود را به نمایش می‌گذارند به راحتی در صنایع مختلفی همچون پتروشیمی، زغال سنگ و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارند. این نوع اتصالات را شما برای متصل کردن شیلنگ و لوله در سیستم‌های هیدرولیک می‌توانید مورد کاربرد قرار دهید و اغلب کارایی خود را تحت فشار بالا به نمایش می‌گذارند. اتصالات هیدرولیک فشار قوی با ابعاد، درجه فشار، نحوه ساخت و استاندارد خاصی تولید می‌شوند که بر اساس نوع اتصال و کاربرد شما می‌توانید دسته‌بندی متفاوتی را در نظر بگیرید.

 اتصالات کریمپ، اتصالات ماسوره‌ای، اتصالات چنگکی، اتصالات مکانیکی، اتصالات گازانبری، اتصالات فشرده سازی استاندارد و اتصالات فشرده سازی همگی از نظر نوع اتصال تفاوت‌هایی را به نمایش می‌گذارند. معمولاً اتصالات هیدرولیک فشار قوی با توجه به نیازشما در انواع گوناگون استیل، برنج و پلاستیک تولید و به فروش می‌رسند.

ویژگی اتصالات فشار قوی هیدرولیک

 اتصالات فشار قوی هیدرولیک باید از قدرت بالایی برخوردار باشند و همچنین نسبت به همه کار بودن آن‌ها بتوان کاملاً مطمئن بود. در طی سال‌های گذشته طراحی اتصالات هیدرولیکی فشار قوی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ چراکه سرویس و تعویض اجزا را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنند و می‌توان در سیستم‌های هیدرولیک به صورت تخصصی از این نوع اتصالات استفاده کرد.

 اتصالات هیدرولیکی فشار قوی طیف گسترده‌ای را به خود اختصاص می‌دهند که می‌توان در اندازه و سایزهای مختلف از هر کدام استفاده کرد. ناگفته نماند که شما اگر به دنبال قیمت پایین این نوع اتصالات هستید، طبیعتاً اتصالات پلاستیکی بهترین گزینه هستند، ولی اتصالات پلاستیکی هیدرولیک ساختار ضعیف‌تری داشته و از دوام کمتری هم برخوردار هستند که البته به خاطر قیمت پایین باز هم آنچنان که باید و شاید نسبت به اتصالات فلزی هیدرولیک آنچنان فروش خوبی را تجربه نمی‌کنند.

 اتصالات استیل هیدرولیک دوام بالاتری دارند و در برابر گرما می‌توانند مقاومت خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند که البته قیمت اتصالات استیل هیدرولیک آن‌چنان که فکر می‌کنید پایین نیست و شاید برای برخی از افراد یک چالش محسوب شود، اتصالات برنجی هیدرولیک هم نسبت به فولاد ضد زنگ از مقاومت کمتری برخوردار است ولی عملکرد آن‌ها کاملاً بدون نشتی انجام می‌شود.

تولید کننده اتصالات فشار قوی

می‌توان گفت شرکت‌های زیادی در زمینه تولید اتصالات فشار قوی فعالیت می‌کنند. باید توجه داشته باشید شرکت‌هایی که در این زمینه مشغول هستند، معمولاً از جمله پیشتازان در حوزه لوله‌کشی و تاسیسات باید باشند که بدین ترتیب، توانسته‌اند به تولید این نوع اتصالات بسیار مهم و کاربردی بپردازند.

 همان‌طور که گفته شد اتصالات به قطعاتی گفته می‌شود که برای تغییر دادن جهت جریان و لوله کشی به وجود آمده‌اند تا انشعاب در لوله اصلی برای اینکه بتواند به عبور سیال کمک کند تا مسیرهای بیشتری را به وجود آورد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 معمولا اتصالات در دسته ‍‌بندی‌های مختلفی قرار دارند که در این بین، جنس اتصال، نحوه اتصال، کلاس فشاری و بسیاری از موارد این چنینی دیگر همگی باعث می‌شوند که اتصالات از جنبه‌های متفاوتی مورد بررسی قرار بگیرند. توجه داشته باشید که یکی از با اهمیت‌ترین شاخص‌ها در هنگام تولید اتصالات، قابلیت تحمل فشار هستند.

 معمولاً در صنعت اتصالات فشار قوی به دلیل اینکه می‌توانند در برابر فشارهای بالا هم کارکرد خود را به نمایش بگذارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و مهم‌ترین ویژگی این اتصالات ضخامت بالایی است که دیواره آن‌ها به خوداختصاص می‌دهند.

 از جمله ویژگی‌های اصلی که یک شرکت معتبر تولید کننده اتصالات به صورت فشار قوی باید به آن توجه کند، این است که اتصالات را به‌گونه‌ای طراحی کند که در برابر فشارهای بالا بتواند تحمل و مقاومت قابل قبولی را به نمایش بگذارند و همچنین در دمای بسیار پایین و بسیار بالا هم مقاومت خود را از دست ندهد. قابلیت آب‌بندی در کنار کارایی بالا هم از جمله دیگه ویژگی‌های دیگری است که یک تولید کننده کار بلد به آن بی‌توجه نیست.

خرید اتصالات فشار قوی

برای خرید اتصالات فشار قوی شما اگر به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید، طبیعتاً با قیمت‌های بروزتری هم روبرو خواهید شد. امروزه مردم دیگر به خرید حضوری تمایلی نشان نمی‌دهند و به همین دلیل، سایت‌های اینترنتی زیادی مانند اتصال آنلاین در این زمینه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما متنوع‌ترین اتصالات مربوط به فشار قوی را به راحتی می‌توانید انتخاب کرده و با قیمتی بدون واسطه پرداخت کنید.

اتصالات فشار قوی ایرانی

معمولاً تولید کنندگان داخلی در حال حاضر نسبت به تولید کنندگان خارجی با سابقه و کیفیت بیشتری محصولات این‌چنینی خود را به فروش می‌رسانند و لازم نیست با قیمت بالاتر از اتصالات ساخت خارج استفاده کنید. اتصالاتی که با برند ایرانی ساخته و فروش می‌رسند، صد درصد از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار هستند و البته که تنوع بالایی هم دارند.

اتصالات فشار قوی استیل

یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین اتصالات فشار قوی جنس استیل هستند که در صنعت جایگاه بسیار مهمی را از آن خود کرده‌اند. می‌توان این‌چنین گفت که در صنایع گوناگون این نوع اتصالات به راحتی می‌توانند سیستم‌های انتقال دهنده سیالات را تکمیل کنند و به همین خاطر درصنایع مختلفی نظیر پتروشیمی، گاز و نفت و همچنین در سیستم‌های هیدرولیک استفاده از این نوع اتصالات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مقاومتی که در برابر خوردگی جنس استیل از خود به نمایش می‌گذارد و همچنین تحمل فشار بالایی که دارد، همگی از جمله ویژگی‌هایی هستند که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

اتصالات فشار قوی دنده ای

اتصالات فشار قوی دنده‌ای اصولاً زمانی به کار می‌آیند که شما قصد متصل کردن لوله‌هایی را داشته باشید که قرار است فشار بسیار بالایی را تحمل کنند. می‌توان گفت اتصال‌های دنده‌ای فشار قوی را با توجه به تحمل فشاری که دارند به کلاس‌های ۲۰۰۰- ۳۰۰۰ و ۶۰۰۰ می‌توان دسته‌بندی کرد.

 از جمله مزایای اصلی استفاده از این نوع اتصالات این است که نصب آنها بسیار آسان بوده و لازم نیست هزینه خاصی را بابت جوشکاری این اتصالات برآورد کنید. در صورتی که اتصالات فشار قوی ساکت، چنین ویژگی‌هایی را به خود اختصاص نمی‌دهند.

 عمدتاً از اتصالات دنده فشار قوی می‌توان در تأسیسات ساختمانی و برای متصل کردن لوله‌های فلزی و شیرآلات استفاده کرد؛ چرا که ضخامت بسیار بالایی دارند و در برابر فشارهای بالا استحکام و مقاومت خوبی را به نمایش می‌گذارند. عمدتاً این چنین اتصالاتی را شما برای لوله‌هایی می‌توانید مورد استفاده قرار دهید که قطر کوچکی دارند که سایزهای ۴ اینچ یا کوچک‌تر گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آیند.

اتصالات فشار قوی فولادی

اتصالات فشار قوی فولادی هم جزء اتصالات بسیار کاربردی و پر استفاده به شمار می‌آیند که می‌توان گفت از مواد بسیار مقاوم و مستحکمی همچون فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی و دیگر آلیاژ‌ها تولید می‌شوند، مهم‌ترین ویژگی که جنس فولاد به خود اختصاص می‌دهد، این است که در برابر خوردگی بسیار مقاوم و مستحکم است و در صنایع گوناگون مانند نفت و گاز، تولید برق و حتی فراوری شیمیایی هم این نوع اتصالات بسیار کاربرد دارند.

اتصالات فشار قوی گاز

از اتصالات فشار قوی گاز که برای کنترل و تنظیم جریان گاز سیستم‌های فشار قوی می‌توان استفاده کرد، می‌توان امروزه به شیرهای سوزنی، توپی و … اشاره کنیم که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند. به خاطر داشته باشید که برای کنترل گاز که با فشار بالایی روبرو است، اگر از اتصالات مناسب استفاده به عمل نیاید، قطعاً ایمنی و کارایی لازم را نمی‌توان انتظار داشت و به همین دلیل، در مقابل فشارهای شدید و نشتی نمی‌توانند مقاومت خود را به نمایش بگذارند.

ناگفته نماند که اتصالات فشار قوی گاز به دو صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند که برای انتقال گاز شهری که فشار بالایی روی آن حاکم است، اتصالات توکار با معمولاً قیمت بالاتر مورد کاربرد قرار می‌گیرند.

اتصالات فشار قوی گالوانیزه

اتصالات با توجه به اینکه در شرایط محیطی خاصی قرار می‌گیرند، معمولاً احتمال زنگ خوردگی بسیار بالایی دارند و به همین خاطر، استفاده از یک پوشش مراقبتی و محافظتی نمی‌تواند خالی از لطف باشد. در حال حاضر اتصالات فشار قوی گالوانیزه به دلیل اینکه در برابر زنگ زدگی حالت محافظتی دارند، بسیار مورد توجه قرار می‎گیرند و باید گفت در این اتصالات مشخصه دما به خاطر سیکل حرارتی که در سیالات وجود دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت، اتصالات گالوانیزه فشار قوی را در دماهای گوناگون مورد آزمایش قرار می‌دهند تا بتوانند ظرفیت آن‌ها را به بهترین شکل ممکن مشخص کنند.

سخن پایانی

در مورد اهمیت استفاده، نحوه برآورد قیمت و خرید، کاربرد و بسیاری از موارد اینچنینی دیگر اتصالات فشار قوی با شما عزیزان صحبت کردیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه را تجربه کنید. اتصال آنلاین از جمله فروشگاه‌های اینترنتی معتبری است که شما برای انجام خریدی مطمئن و مقرون به صرفه می‌توانید از خدمات این سایت به روز و با سابقه در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی استفاده کنید.