نمایش 1–50 از 61 نتیجه

لوازم آبیاری قطره ای

سیستم آبیاری قطره ای چیست ؟

سیستم آبیاری قطره ای نوعی آبیاری تحت فشار است؛ که در آن با استفاده از لوله ها و قطره چکان ها، آب به شکل مستقیم پای گل ها، بوته ها و درخت ها می‌ریزد. در این روش آب از لوله ها و شبکه های آبرسانی می‌گذرد و پس از رسیدن به لوله ای نازک، با یک سری نازکتر بصورت قطره ای خارج می‌شود. با قرار دادن انشعابات این لوله ها در کنار ساقه گیاه و بوته که در خاک فرورفته‌اند، آن قسمت خاص از خاک که در پایین آن ریشه گیاه قرار دارد، خیس می‌شود. خیس شدن خاک نقش تغذیه ای آبرسانی به گیاهان را انجام می‌دهد و دیگر نیازی به آبپاش های بزرگ نیست. البته استفاده از سیستم آبیاری قطره ای شرایط و اصولی دارد؛ که هرجایی قابل استفاده نیست.

صفر تا صد آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای، پروسه ای نسبتاً پیچیده نیازمند مهندسی و طراحی دقیق است. شبکه آبرسانی باید به شکلی طراحی شود؛ که با کمترین میزان هدر رفت آب، کارآمدترین سیستم آبیاری قطره ای بوجود بیاید. طراحی این پروسه به دست متخصص آن و نصب سیستم آبیاری قطره ای نیز به دست نصاب های مخصوص آن است.

مرحله اول طراحی سیستم آبیاری قطره ای: در طراحی این شبکه آبرسانی باید به نوع محصول، شرایط خاک و آب و هوای منطقه دقت شود. بعضی از محصولات به آب کم و بعضی به رطوبت مداوم و شدید نیاز دارند. در نوع دوم از قطره چکان های پرفشار استفاده می‌شود.

مرحله دوم نصب لوازم و تجهیزات آبیاری قطره ای: در این مرحله لوازم و تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و حال نوبت نصب آن هاست. در باغات و زمین های زراعی، امکان نصب توسط خود فرد خریدار و بدون دانش قبلی وجود ندارد. معمولاً فروشگاه های عرضه کننده این لوازم، نصاب هایی برای انجام پروسه نصب به خریدار معرفی می‌کنند.

مرحله سوم مدیریت دقیق زمان‌بندی و میزان آبیاری: در این مرحله با توجه به محصول کشت شده یا نهالی که کاشته شده است؛ میزان دقیق آب مورد نیاز برای رشد محصول و زمان آن توسط تایمرها و فیلتر های نصب شده در سیستم اعمال می‌شود.

قیمت لوازم آبیاری قطره ای

قیمتی که برای خرید لوازم این روش آبیاری می‌پردازید؛ صرفه های اقتصادی زیادی به همراه دارد. با یکبار هزینه و نصب سیستم آبیاری قطره ای، تا مدت های زیادی از بزرگترین مزیت این لوازم که صرفه جویی در مصرف آب است، استفاده می‌کنید. قیمت لوازم شاید در ابتدا کمی بیشتر از دیگر روش های آبیاری باشد، اما در دراز مدت نتایج مطلوب آن را می‌بینید. لوله های کوچک و انشعابات انتهایی که آب را با فشار بصورت قطره ای پای گیاهان می‌ریزند؛ پس از مدت زیادی ممکن است به وسیله ذرات معلق آب مسدود شوند. بهترین روش در اینجا باز کردن لوله و رفع مشکل مسدودی آن است. در نتیجه با نگهداری صحیح و دقت در محیط نصب لوله ها و دیگر تجهیزات مانند پمپ و قطره چکان ها و… این لوازم نیاز چندانی به تعمیر یا سرویس در کوتاه مدت پیدا نمی‌کنند.

خرید لوازم آبیاری قطره ای

شرکت اتصال آنلاین تولید کننده انواع کالاهای صنعتی، ساختمانی و کشاورزی، با ارائه محصولات نوآورانه در زمینه آبیاری قطره‌ای، فرصتی بی‌نظیر برای کشاورزان و باغداران فراهم آورده تا با بهره‌وری بالاتر و حفظ منابع آبی، به پیشرفت و توسعه کشاورزی پایدار کمک کند. اتصال آنلاین، با فراهم کردن تمامی لوازم مورد نیاز جهت راه اندازی یک سیستم آبیاری قطره ای مؤثر، امکان خرید تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز را با بهترین قیمت فراهم کرده است. می‌توانید در همین صفحه از قیمت تمامی لوازم آبیاری قطره ای دیدن کنید. خرید این لوازم از اتصال آنلاین، مزایایی مانند کیفیت بالا و دوام طولانی مدت و پشتیبانی و مشاوره پیش و پس از خرید را شامل می‌شود.

لیست تجهیزات آبیاری قطره ای

برای ایجاد مؤثر یک سیستم آبیاری قطره ای، نیاز به تمامی تجهیزات آن دارید. این تجهیزات شامل:

  • پمپ/منبع آب تحت فشار
  • فیلترها و دستگاه های تزریق کود و اسید
  • لوله سفید
  • لترال
  • لوله آبرسانی
  • قطره چکان یا بابلر
  • کنترل مرکزی برای فشار

تمامی این تجهیزات جهت سازماندهی و آغاز کار یک سیستم آبیاری قطره ای مورد نیاز است. لیست بالا دسته بندی لوازم را نشان می‌دهد. لوازم استفاده شده در آبیاری قطره ای عبارت‌اند از آب پاش، آبفشان، بست ها،قطره چکان کشاورزی (دریپر)، رابط، سرشلنگ، شیر انشعاب. با پیشرفت روش ها و تکنولوژی ساخت لوازم جدید، لوازم جانبی دیگری با قابلیت های اضافه ساخته شده‌اند. سیستم بک واش، فرایندی است که در آن آب با جهت برعکس و جهت شستشوی لوله ها و جلوگیری از انسداد و گرفتگی ها در لوله ها حرکت می‌کند. سیستم اتوماتیک این روش با یک تایمر بصورت خودکار انجام می‌شود.

مزایای روش آبیاری قطره ای

قیمت به صرفه لوازم آبیاری قطره ای سبب استفاده گسترده این روش در باغبانی و گلخانه‌ها شده است. رفته‌رفته این استفاده به گیاهان زراعی، درختان میوه، فضاهای سبز مانند پارک ها، باغ ها و زمین های ورزشی رسید. مزایای روش آبیاری قطره ای تنها به صرفه جویی در مصرف آب ختم نمی‌شود. دیگر مزیت های مهم این روش آبیاری عبارت‌اند از:

  • بهبود رشد گیاهان: آب در روش آبیاری قطره ای بصورت یکسان و مستقیم به ریشه گیاهان داده می‌شود؛ و از تنش های پرآبی و کم آبی محفوظ می‌ماند.
  • کاهش بیماری های گیاهی: رطوبت کمتری بر روی برگ و سطح خاک باقی می‌ماند؛ و سبب کمتر شدن رشد قارچ ها و بیماری های گیاهی می‌شود.
  • سازگاری با محیط های مختلف: آبیاری قطره‌ای قابل اجرا در طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی و انواع خاک است. این امر آن را به یک روش بسیار انعطاف‌پذیر برای کشاورزان در مناطق مختلف تبدیل می‌کند.
  • بهینه سازی مصرف کود: سیستم‌های آبیاری قطره‌ای امکان تغذیه دقیق گیاهان را با استفاده از فرایندی به نام کودآبیاری فراهم می‌آورد. این روش به کشاورزان اجازه می‌دهد تا کودها را مستقیماً در آب آبیاری حل کرده و به طور مؤثر به ریشه‌های گیاهان برسانند، که این امر به کاهش هدررفت کود و افزایش بازده محصول کمک می‌کند.

لوازم آبیاری قطره ای درختانی

در آبیاری قطره ای درختان حجم آب بیشتری از چندین جهت دور درختان ریخته می‌شود. در نتیجه در لوازم آبیاری قطره ای درختان، قطره چکان ها و لوله های فرعی بیشتری استفاده می‌شود. همچنین لوازم آبیاری قطره ای درختان، در هنگام انشعابات انتهایی، بیشتر در خاک فرو می‌رود تا راحت تر جذب ریشه شود.

لوازم آبیاری قطره ای خانگی

آبیاری قطره ای خانگی برای باغچه ها و خانه باغ های ویلایی که تعداد کمی از درختان و گیاهان را پوشش می‌دهد، کاربرد دارد. لوازم آبیاری قطره ای خانگی:

  • لوله آبیاری قطره ای
  • تنظیم کننده فشار آب
  • سرشلنگی تبدیل
  • قطره چکان
  • اتصال زانویی
  • بست انتهایی
  • تایمر آبیاری

معمولاً تنظیم و راه اندازی لوازم آبیاری قطره ای خانگی کار دشواری نیست. افراد با دستور العمل ها و کمک از کارشناسان پشتیبانی این محصولات، می‌توانند خودشان این سیستم را راه اندازی کنند.

خرید عمده لوازم آبیاری قطره ای

شرکت ما تولید کننده لوازم آبیاری قطره ای در مدل های مختلف برای استفاده های خانگی، باغبانی و صنعتی است. تنوع محصولات و لوازم آبیاری قطره ای در اتصال آنلاین، خرید عمده از مجموعه ما را ممکن می‌کند. با توجه به اینکه کیفیت این لوازم تعیین کننده عمر آنها و کارکرد صحیح شان در دراز مدت است، بجز فروشگاه های معتبر مانند اتصال آنلاین، دیگر عمده فروشندگان انتخاب نابجایی هستند.

مرکز فروش لوازم آبیاری قطره ای در تهران

در تهران مراکز فروش متعددی جهت فروش لوازم آبیاری قطره‌ای وجود دارد. این مراکز فروش به باغداران و کشاورزان امکان فراهم کردن روشی جایگزین بجای روش های پرمصرف آبیاری می‌دهد.

پ یکی از برجسته‌ترین مراکز فروش لوازم آبیاری قطره ای در تهران فروشگاه اتصال آنلاین است که تنوع زیادی از تجهیزات و لوازم جانبی آبیاری قطره‌ای را ارائه می‌دهد؛ از جمله لوله‌های آبیاری، قطره‌چکان‌ها، فیلترها، و اتصالات مختلف. فروشگاه ما علاوه بر فروش محصولات، مشاوره‌های تخصصی در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری قطره‌ای برای انواع مزارع و باغات ارائه می‌دهد.

 فروشگاه اتصال آنلاین همچنین این امکان را به خریداران می‌دهد، تا بدون نیاز به حضور فیزیکی، محصولات مورد نیاز خود را جستجو، مقایسه و خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آبیاری قطره ای

فروشگاه اینترنتی اتصال آنلاین، با ارائه مجموعه‌ای جامع از تجهیزات آبیاری قطره‌ای، گامی بلند در جهت تسهیل دسترسی نیازمندان به این تکنولوژی برداشته است. خرید از اتصال آنلاین به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و خوش قیمت، خیال شما عزیزان را از تمامی جهات در خرید این لوازم راحت می‌کند. فروشگاه ما با سابقه درخشان و چندین ساله، مشتریان راضی خود را از سراسر کشور برای خریدهای بعدی تشویق می‌کند. اگر از محصولات مورد نیاز خود در زمینه آبیاری قطره ای آگاه نیستید؛ می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند.

قیمت لوله آبیاری قطره ای 16

لوله آبیاری قطره ای 16 به لوله ای گفته می‌شود که قطر خارجی آن 16 میلیمتر است. قیمت این لوله ها بسته به کیفیت و متراژ آن متغیر است. این لوله برای آبیاری پای گیاهان و بوته ها و درختان در کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود. معمولاً متراژ های بیشتر شامل تخفیف بیشتری می‌شوند و قیمت تمام شده کمتر از حد انتظار است.  جهت کسب اطلاع از قیمت این لوله می‌توانید آن را در لیست لوازم موجود برای سفارش در سایت مشاهده کنید. یا اینکه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط مستقیم تلفنی داشته باشید.

لوازم آبیاری قطره ای شیراز

با یک جستجوی ساده یا بازدید کوتاهی از پارک ها، باغات و زمین های کشاورزی شیراز می‌توانید نیاز این شهر را به سیستم های آبیاری قطره ای دریابید. لوازم آبیاری قطره ای در شیراز با ارسال سریع و دقیق محصولات از سوی اتصال آنلاین تأمین می‌شود. برای خرید این لوازم نیازی به حضور در فروشگاه و طی مسافتی تا کارخانه تولیدی آن نیست؛ بلکه بصورت آنلاین و از طریق وبسایت شرکت ما، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز در شیراز این محصولات را سفارش دهید.

لوازم آبیاری قطره ای کرمان

کرمان قسمتی کویری با اقلیم گرم و خشک در کشورمان است. آبیاری قطره ای در این منطقه با استقبال زیادی همراه است. نیاز شدید به صرفه جویی در مصرف آب، شرایط استفاده از لوازم آبیاری قطره ای در کرمان را فراهم کرده است. استفاده از روش آبیاری قطره ای در کرمان هر ساله بیش از پیش کاربرد پیدا می‌کند. تهیه این لوازم از یک فروشگاه مطمئن بهترین کار ممکن برای استفاده از این خدمات و بهره مفید از روش های اقتصادی آبیاری قطره ای است. همچنین، استفاده از شبکه های آبیاری قطره ای در مزارع، امکان کاشت و برداشت بیشتر محصول در سال را به دلیل پایین آمدن هزینه های مصرفی در بحث آبیاری و کوددهی شامل می شود.

لوازم آبیاری قطره ای اصفهان

از خشکسالی در اصفهان و خشکی زاینده رود خبرهای زیادی می‌شنویم. در کلان شهر خشکی مانند اصفهان، همچنان نیاز داخلی استان به باغات و زمین های کشاورزی وجود دارد. از طرفی برای آبیاری محصولات، بهترین روش آبیاری قطره ای است. با یک حساب سرانگشتی می‌بینید که خرید لوازم آبیاری قطره ای در اصفهان، هزینه تمام شده کمتری نسبت به دیگر روش های پرمصرف آبیاری دارد. با یکبار خرید این لوازم تا سال‌ها می‌توانید از این سیستم استفاده کنید.

لوازم آبیاری قطره ای در تهرانپارس

پارک های متعدد و مناطق سرسبز تهرانپارس، منطقه ای در دل تهران، با وجود نیاز فراوان این شهر به آب چگونه ممکن شده است؟ راز آن در آبیاری قطره ای نهفته است. لوازم آبیاری قطره ای را در پارک ها و فضاهای سبز این منطقه مشاهده می‌کنید. پای درختان، لوله های آبیاری قطره ای و آب چکان های متعدد را مشاهده می‌کنید. برای خرید و تهیه این محصولات در تهرانپارس، اتصال آنلاین بهترین و با کیفیت ترین اجناس را ارائه می‌دهد.