وبلاگ

پمپ آب خانگی زیر پکیج

پمپ آب خانگی زیر پکیج

راهنمای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب برای زیر پکیج در منزلتان

ارسال رایگان در کلیه مناطق استان تهران + 3 سال گارانتی محصول

برای راهنمایی و خرید میتوانید به صورت آنلاین و هم از طریق تماس با شماره زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید. (مشاوره رایگان)

📞09129323004📞

پمپ آب خانگی زیر پکیج

پمپ آب خانگی یکی از تجهیزات پرمصرفی است که در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. هدف از استفاده این دستگاه تنظیم فشار آب و جبران کمبود جریان آب است. این وسیله یکی از انواع پمپ‌های مورد استفاده در ساختمان‌های مسکونی است که از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشد.

پمپ تقویت فشار آب پکیج ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور یکی از برندهای داخلی است که در زمین تولید انواع پمپ‌ها فعالیت دارد. یکی از پمپ‌های تولیدی این برند پمپ آب خانگی است که به نام‌های پمپ آپارتمانی، مینی پمپ، پمپ زیر آبگرمکن و مینی پمپ تأمین فشار آب واحد معروف است. این وسیله دارای ابعاد و ظرفیت محدود بوده و نسبت به پمپ‌های مرکزی صدای کمتری دارد. محل نصب این پمپ به نوع لوله کشی و محل قرار گرفتن شیر اصلی آب واحد بستگی دارد. در محل ورودی آب سرد و گرم یک شیر اصلی نصب شده که با بستن آن آب تمام واحد قطع می‌شود. این شیر معمولاً در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، زیر سینک ظرفشویی یا زیر پکیج و یا کنار آن قرار دارد، در این قسمت پمپ آب نصب خواهد شد.

این پمپ به رفع مسأله کمبود آب کمک کرده و افت فشار آب در ساختمان را برطرف می‌کند. این دستگاه با توجه به ساختار آن و به دلیل دور پایین موتور از پمپ‌های کم صدا محسوب می‌شود. آبدهی این پمپ مناسب بوده و برای یک خانواده کافی است. این نوع پمپ‌ها فقط برای آب سرد استفاده شده و برای استفاده آب گرم مناسب نیستند. این دستگاه یک فلوسوئیچ داشته و آب جریان یافته در لوله سبب روشن شدن پمپ می‌شود، اما در صورت استفاده نکردن از آب پمپ نیز خاموش می‌شود. ابعاد این پمپ کوچک بوده و دارای وزن کمی است. توان آن نیز بیشتر از یک اسب بخار نخواهد شد و عملکرد آن نیز با جریان برق است.

بهترین پمپ زیر پکیجی

پمپ زیر پکیجی در زیر پکیج و یا آب سرد ورودی به پکیج مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف استفاده از این پمپ تقویت فشار آب ورودی به دستگاه است که باعث رفع مشکل روشن نشدن پکیج خواهد شد. زمانی که می‌خواهید بهترین پمپ زیر پکیجی را انتخاب کنید، حتماً ویژگی‌های این پمپ‌ها را در نظر بگیرید. بدون شک بهترین پمپ محصولی است که در حین عملکرد صدای بسیار کمی را تولید کرده و باعث آزار و اذیت ساکنین محیط نشود. راندمان بالا از دیگر مزایای بهترین پمپ محسوب می‌شود که نباید از آن غافل شوید. برندهای شناخته شده و معتبر همچون بوتان، ایران رادیاتور و … بهترین محصولات و پمپ‌ها را تولید و عرضه می‌کنند که کیفیت بالایی دارند. به هیچ عنوان به سراغ پمپ‌ تولیدی برندهای ناشناخته نروید.

نحوه نصب پمپ زیر پکیج

نصب پمپ آبگرمکنی یا پکیجی از اهمیت بالایی برخوردار است که جهت تامین آب گرم در واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از نصب این پمپ باید سیستم گرمایش و تامین آب گرم ساختمان را به خوبی بررسی نمایید. در این بررسی حتماً به نوع سیستم، محل نصب پمپ، اندازه لوله‌ها و فشار آب توجه داشته باشید. باید این پمپ‌ها بر اساس استانداردهای معتبر نصب و راه‌اندازی شوند. سپس در محل تعیین شده پمپ را نصب کنید. قبل از هر اقدامی از قدرت برق مورد نیاز این پمپ اطلاع پیدا کنید که سیستم برق ساختمان بتواند این قدرت را تامین نماید. در مرحله بعد توسط اتصالات لوله کشی به سیستم آبگرمکن پمپ را اتصال دهید. تمامی اتصالات باید به درستی و بدون هیچگونه نشتی نصب شوند. پس از اینکه پمپ را نصب کردید، باید تنظیمات لازم را انجام داده که در اینجا تنظیم فشار آب و دمای آب گرم از اهمیت بالا برخوردار است. در نهایت سیستم را آزمایش کنید که آیا پمپ به درستی کار می‌کند یا خیر؟ در صورتی که پمپ به درستی کار کند، نصب و راه‌اندازی پمپ به پایان رسیده است.

معایب پمپ آبگرمکنی

پمپ آبگرمکنی علاوه بر مزایای بسیاری که دارد، دارای یک سری معایب نیز است که باید در انتخاب محصول به آن توجه داشته باشید. این نوع پمپ‌ها نیاز به نصب و تنظیمات اولیه دارند که در بیشتر مواقع باید توسط متخصصین انجام شود. هزینه اولیه پمپ تقویت فشار آب معمولاً بالا است، به ویژه اگر بخواهید مدل‌های پیشرفته‌تر و با قابلیت‌های بیشتر را تهیه نمایید. برای نصب این تجهیزات نیاز به فضای جداگانه و سیستم خاصی دارید؛ همچنین نیاز به برق و نگهداری دارد که باید به آن توجه شود.

نکات مهم درباره پمپ آب خانگی زیر پکیج

در رابطه با پمپ آب خانگی زیر پکیج نکاتی وجود دارد که عبارتند از:

  • این نوع پمپ را می‌توان برای آب تا دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد استفاده کرد.
  • برای ساختمان‌هایی که قطعی آب کامل دارند، می‌توان در کنار این پمپ منبع ذخیره آب نیز نصب کرد.
  • این وسیله را به صورت افقی یا عمودی نصب کنید. در صورت نصب آن به صورت اریب یا کج بهره وری و کارایی آن کم شده و عمر مفید آن نیز کاهش پیدا می‌کند.
  • این دستگاه باید در ابتدای خط لوله ورودی آب به داخل آپارتمان نصب شود.

قیمت پمپ آب خانگی زیر پکیج

عواملی چون برند سازنده، ظرفیت پمپ، توان پمپ، کیفیت و… همگی در قیمت پمپ آب خانگی زیر پکیج مؤثرند. فروشگاه اتصال آنلاین انواع پمپ‌ها و محصولات متنوع دیگر را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. ضمن آنکه با تهیه یک پمپ مناسب می‌توان هزینه‌های مصرفی را کاهش داد.

خرید پمپ آب خانگی زیر پکیج

در هنگام تهیه پمپ آب خانگی زیر پکیج باید ابتدا نیاز و میزان مصرف آب تعیین شود. تیم حرفه‌ای مجموعه اتصال آنلاین در این زمینه اطلاعات لازم را در اختیار شما خریداران گرامی قرار می‌دهند. از ظرفیت مناسب پمپ مطمئن شده و نسبت به تهیه آن از برند‌های معتبر اقدام نمایید. محصولات ارائه دهنده توسط این مجموعه تنوع بالایی داشته و کیفیت خوبی دارند. خریدی بدون دغدغه و راحت را با این فروشگاه اینترنتی تجربه کرده و در زمانی کوتاه محصول خود را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *