وبلاگ

اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه
بوشن جوشی سفید
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

بوشن جوشی سفید گالوانیزه

6,850 تومان
بوشن یک قطعه کاربردی در تاسیسات لوله کشی است که به منظور متصل کردن دو سر لوله هم سایز مورد استفاده قرار می گیرد.عمدتا بوشن ها از دو طرف دارای رزوه هستند با این تفاوت که یک رزوه به صورت نرینگی یا خارجی و سر دیگر دارای رزوه مادگی یا داخلی است. این محصول در دسته اتصالات گالوانیزه به شمار می آید. این محصول از سایز های 1/2 تا 4 اینچ در وبسایت اتصال آنلاین قابل تهیه میباشد.
بوشن جوشی سیاه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

بوشن جوشی سیاه گالوانیزه

6,750 تومان
بوشن جوشی سیاه گالوانیزه قطعه ای فلزی می باشد که داخل آن سرتاسر رزوه ای می باشد و لبه های ابتدایی و انتهایی آن پخ خورده است که برای جوشکاری به این شکل طراحی شده است. بوشن درزدار جوشی، در سایز های 1/2 اینچ الی 4 اینچ موجود می باشد. شما میتوانید انواع سایز های این محصول را از وبسایت اتصال آنلاین تهیه کنید.همچنین میتوانید برای تهیه سایر اتصالات، به صفحه اتصالات گالوانیزه مراجعه نمایید.

بوشن گالوانیزه

وشن گالوانیزه یک قطعه استوانه ای از اتصالات گالوانیزه می باشد که دوسر آن از داخل به صورت ماده گی رزوه شده است، و برای اتصال دو لوله گالوانیزه به یکدیگر به کار برده می شود. این محصول، در سایز های 1.2 اینچ الی 4 اینچ موجود می باشد که میتوانید انواع آن را از وبسایت اتصال آنلاین تهیه کنید.

تبدیل گالوانیزه

5,300 تومان
تبدیل گالوانیزه یک نوع از اتصالات است که برای اتصال دو لوله گالوانیزه با قطرها و شکل‌های مختلف به یکدیگر استفاده می‌شود. این اتصالات از موادی مانند فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ تولید می‌شوند و برای کاربردهای مختلفی مانند اتصالات لوله‌های آب و فاضلاب، صنعت نفت و گاز، صنایع فولاد و ساختمان سازی استفاده می‌شوند. همانطور که اشاره شد کار اصلی این محصول کاهش یا افزایش سایز انشعابات و خطوط لوله میباشد.
چپقی گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

چپقی گالوانیزه

10,200 تومان
چپقی گالوانیزه نوعی زانو گالوانیزه است که در سایزهای مختلف برای اتصال لوله ها به یکدیگر با قطر و طول مختلف کاربرد دارد . از چپقی گالوانیزه برای انحراف مسیر سیال به کار برده می شود. این محصول ، از سایز های 1/2 اینچ الی 4 اینچ موجود می باشد که میتوانید انواع آن را از وبسایت اتصال آنلاین تهیه کنید.  
چهارراه تخت گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+3
2
3
3/4

چهار راه تخت گالوانیزه

22,000 تومان
چهارراه تخت گالوانیزه برای گرفتن دو انشعاب دیگر در مسیر لوله مورد استفاده قرار میگیرد که از نظر سایز بصورت مساوی و 90 درجه موجود میباشد . چهارراه تخت گالوانیزه یکی از انواع اتصالاتی که کار انشعاب‌گیری لوله را بر عهده دارد است. این قطعه در لوله‌کشی به شما امکان می‌دهد تا چهار لوله را در چهار جهت مختلف به یکدیگر وصل کنید. چهارراه تخت گالوانیزه از سایز های 1/2 تا 3 اینچ در وبسایت ما موجود و قابل تهیه میباشد.
درپوش گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

درپوش گالوانیزه

5,000 تومان
درپوش گالوانیزه قطعه ای از اتصالات گالوانیزه می باشد که یک سر آن رزوه بوده و سر دیگر آن کور و آچار خور می باشد و جهت کور کردن یا بستن انشعابات خط لوله کشی گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. درپوش گالوانیزه از سایزهای “1/2 الی “4 اینچ تولید می شود و به دو روش گالوانیزه سرد و گرم آبکاری می شود. شما میتوانید انواع سایز های این محصول را از وبسایت اتصال آنلاین تهیه کنید.
روپیچ توپیچ
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

روپیچ توپیچ گالوانیزه

7,500 تومان
روپیچ توپیچ گالوانیزه همانطور که از نام این قطعه پیداست یک طرف آن به صورت ماده گی از داخل رزوه شده و طرف دیگر آن به صورت نری از بیرون رزوه شده است. روپیچ توپیچ گالوانیزه از جمله اتصالات گالوانیزه است که خود دارای دو مدل هستند و به طور معمول، در انواع روپیچ توپیچ گالوانیزه سفید و یا سیاه در وبسایت اتصال آنلاین به فروش میرسند .
زانو 45 گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

زانو 45 درجه گالوانیزه

9,700 تومان
زانو 45 درجه گالوانیزه برای تغییر جهت سیال در خطوط لوله کشی با زاویه 45 درجه مورد استفاده قرار می گیرد. استاندارد اتصالات دنده ای گالوانیزه بر اساس ASME B16.11 می باشد. <p><p&gt;<p&gt;<p&gt;<p&gt;<p&amp;gt;<p&amp;gt;رزوه اتصالات دنده ای بر اساس استاندارد NPT می باشد و بر اساس اینکه رزوه ها داخل اتصال ایجاد شده باشد یا بیرون آن، روپیچ یا توپیچ گفته می شود. این محصول در سایز های 1.2 اینچ الی 4 اینچ در مدل های چینی و برزیلی موجود می باشد.
زانویی 90 درجه گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

زانویی 90 درجه گالوانیزه

10,000 تومان
  1. زانو 90 درجه گالوانیزه برای تغییر جهت سیال در خطوط لوله کشی با زاویه 90 درجه مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. زانو 90 درجه گالوانیزه، در سایز های 1.2 اینچ الی 4 اینچ موجود می باشد.
  3. شما میتوانید پس از انتخاب سایز محصول مراحل خرید خود از وبسایت اتصال آنلاین را تکمیل کنید.
  4. برای خرید سایر اتصالات گالوانیزه کلیک کنید.
  5. زانو یک درجه مک (MECH) چین ، (TUPY) برزیل و جورج فیشر سوئیس موجود می باشد.

سه راه کنج گالوانیزه

23,000 تومان
سه راه کنج گالوانیزه با چدن چکش خوار (چدن نشکن) سیاه و با روش ریخته گری با فرمول اختصاصی مطابق با استاندارد ABNT NBR 6950 تولید و عرضه می گردد. تمامی اتصالات گالوانیزه با گالوانیزه گرم و مطابق با استاندارد EN10242 گالوانیزه می شوند. که باعث محافظت از سطح داخلی و خارجی در برابر زنگ زدگی, پوسیدگی و سایر آسیب ها متحمل می شود. این محصول قابلیت تحمل فشار 25 بار تا دمای 120 درجه سانتی گراد و فشار 20 بار فشار در دمای 120 تا 300 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این محصول در سایز های 1/2 و 3/4 و 1 اینچ در وبسایت اتصال آنلاین موجود میباشد.
انواع اتصالات گالوانیزه
1
1/2
1/2 1
1/2 2
1/4 1
+4
2
3
3/4
4

سه راه گالوانیزه

14,300 تومان
سه راه گالوانیزه به شکل گسترده ای در لوله کشی گاز شهری با فشار کاری پایین کاربرد دارد . عمدتا به منظور انشعاب گرفتن در خطوط لوله از این محصول استفاده میشود. سه راه گالوانیزه، در سایز های 1.2 اینچ الی 4 اینچ موجود می باشد. استاندارد این اتصالات گالوانیزه بر اساس ASME B16.11 می باشد.
ویژگی های سه راه گالوانیزه :
  • قابلیت آب بندی مناسب در دما و فشار متوسط
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • کم هزینه
  • حساس بودن به انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دما
  • خستگی و شکست دنده ناشی از ارتعاشات

مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه از نمونه قطعات فولادی و یا آهنی پرکاربرد در صنایع مختلف همچون نفت و گاز، انتقال آب، بخار و یا هوا هستند. این اتصالات طی فرآیندی به نام گالوانیزاسیون مقاوم سازی شده اند تا در صورتی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرند دچار پوسیدگی و یا زنگ خوردگی نشوند.

مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه با توجه به برند، نوع قطعه، اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت خواهند بود. اما اکثر آن ها عمدتا به Malleable Fitting معروف هستند که نشان گر خاصیت چکش خواری، نرم و منعطف بودن آن‌هاست. طی پروسه پیچیده متالوژی آن ها را در استخری از فلز مذاب شده غرق و سپس این اتصالات و لوله‌ها را سرد می‌کنند که باعث افزایش مقاومت آن ها به تنش های مکانیک می شود. قطعات فوق در دو دسته اتصالات دنده‌ای سیاه و اتصالات دنده‌ای گالوانیزه طبقه بندی می‌شوند که از جنبه متریال، استانداردهای ابعادی و پروسه تولید مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها فرآیند آبکاری مدل گالوانیزه در مرحله تولید است.

مزیت اتصالات گالوانیزه

این اتصالات دارای مزیت‌ها و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف هستند. از فاکتورهای مثبتی که برای این قطعات پرکاربرد می‌توان برشمرد این است که دارای عمر طولانی بوده و قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند. اتصال سریع و آسان، تنوع بالا و آسان بودن اتصال، سهولت در باز و بسته شدن. مقاومت بالا در برابر خورندگی و رطوبت و مقاوم در برابر فشار و ضربه از دیگر مزایای این قطعات هستند. از اتصالات فوق می‌ توان در تاسیسات پمپ بنزین، پمپ‌های گاز، تاسیسات سرمایشی و تهویه متبوع. در صنعت ساختمان و کارخانجات صنعتی، سیستم‌های آتش نشانی، تاسیسات گازی و حرارتی، ماشین آلات مکانیکی و … بدون محدودیت استفاده کرد.

اتصالات جوشی، اتصالات فلنج دار، اتصالات سه راهی، اتصالات روپیچ و تو پیچ و … از انواع این اتصالات است که باید در زمان انتخاب و خرید، قطر، سایز، نوع، مدل و متریال استفاده شده در آن‌ها را به طور کامل در نظر گرفت.

مراحل تولید اتصالات گالوانیزه

برای تولید اتصالات از فولاد نرم به صورت درز دار (دو ورق به هم جوش خورده) و یا بدون درز (یک تکه) استفاده می‌شود. این اتصالات با روش ریخته گری و قالب‌ بندی تولید و به واحد تراشکاری منتقل می‌شوند. بعد از ایجاد رزوه و قلاویز به صورت سیاه به واحد گالوانیزه ارجاع می‌شوند.

گالوانیزه کردن اتصالات فلزی یکی از روش‌های مهم برای مقاوم سازی اتصالات است. این کار باعث می‌شود یک لایه فلزی نازک بر روی قطعات بنشیند و باعث افزایش مقاومت اتصالات در برابر خوردگی و اکسیداسیون شود. قطعات اتصالات را در مواد مذاب روی قرار می‌دهند و هیچ نوع ناخالصی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

عمده مزایای استفاده از اتصالات گالوانیزه

  • به دلیل داشتن پوشش محافظ در برابر شرایط مختلف محیطی، گرما، سرما و پوسیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.
  • این قطعات به لطف رزوه با گام‌های ریز، لوله کشی و اتصالات دقیق و قوی فراهم خواهند کرد.
  • قطعات اتصالات گالوانیزه به دلیل داشتن پوشش روی در سطح خود، در لوله‌کشی های آب آشامیدنی بالاترین میزان بهداشت را فراهم خواهند کرد.
  • استقامت بالا قابلیت تحمل فشار زیاد مکانیکی تا 25 بار را دارند.
  • هم چنین در سیستم‌های ذخیره آب به دلیل روکشی از جنس روی مانع از زنگ زدگی و رشد موجودات هوازی مختلف می‌شوند.
  • دارای انواع مختلف با قیمت‌های متنوع هستند که این امر باعث سهولت در امر لوله کشی و اتصالات می‌شود.
  •  عمر بسیار بالایی دارند و هزینه تعمیرات در آن‌ها پایین است.
  • مقاومت بالایی در برابر دماهای زیاد، ضربات و فشار از خود نشان می‌دهند.
  • ضریب انبساط طولی بسیار جزئی و قابل چشم پوشی دارند.

انواع اتصالات گالوانیزه

برای اطلاع از مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه باید با انواع آن‌ها آشنا شد:

  • اتصالات جوشی گالوانیزه

وقتی صحبت از اتصالات گالوانیزه به میان می آید همه ما میدانیم که این اتصالات با دارا بودن پوششی از گالوانیزه، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده که در صنایع مختلفی ازآنها استفاده شود. اتصالات گالوانیزه دارای انواع مختلفی هستند که ما در این مطلب قصد داریم به بررسی اتصالات جوشی گالوانیزه بپردازیم.

اتصالات جوشی گالوانیزه، اتصالاتی هستند که از متریال گوناگونی مانند فولاد و آهن ساخته می شوند و از نظر ظاهری به شکل یک تکه هستند. لازم است که این اتصالات از لحاظ های متفاوتی با لوله ها مطابقت داشته باشند. این محصولات به گونه ای طراحی می شوند که در مکان مورد نظر توسط جوشکاری، به لوله متصل شوند. به طور کلی میتوان گفت که عمده استفاده از اتصالات جوشی گالوانیزه در لوله کشی است. از برخی از کاربردهای این اتصالات جوشی در لوله کشی میتوان به تغییر ابعاد لوله، پروسه انشعاب گیری و بستن مسیر لوله اشاره کرد.

برای مقاوم سازی این اتصالات از روش گالوانیزاسیون استفاده  می کنند به این ترتیب که اتصالات را در وان آغشته به عنصرروی قرار می دهند تا سطح اتصالات به طور کلی به محلول فلز روی آغشته شود.

مزایای اتصالات جوشی گالوانیزه  

در این نوع اتصالات، احتمال وقوع نشتی بسیار کم است.این محصولات نسبت به عملکردی که دارند از قیمت های مناسبی برخوردار هستند.

با استفاده از این نوع اتصالات، نیازی به سرویس های دوره ای و کوتاه مدت پیدا نمی کنید.مواد به کار رفته در این مدل اتصالات بسیار با کیفیت و مقاوم هستند.

استفاده از اتصالات جوشی دارای ایمنی بالاتری نسبت به مدلهای دیگر اتصالات است.

کاربرد اتصالات جوشی گالوانیزه

اتصالات جوشی گالوانیزه دارای کاربردهای بسیاری هستند که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره میکنیم:

  1. صنعت ساختمان سازی
  2. صنایع نفت و گاز
  3. صنایع تولید کاغذ
  4. پالایش محصولات
  5. نیروگاههای هسته ای 
  • اتصالات فلنج دار گالوانیزه

فلنج ها در جهت اتصال لوله ها به یکدیگر به کار میروند و به جرات میتوان گفت یکی از بهترین نوع اتصالات محسوب می شوند. اتصالات فلنج دار گالوانیزه همانطور که از نامشان مشخص است دارای پوششی از گالوانیزه هستند و به همین دلیل از مقاومت بسیاری برخوردار می باشند. عمده استفاده از این تجهیزات درجهت بستن لوله ها در زمان تغییر مسیر است .

این نوع اتصالات در لوله های گالوانیزه، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به شکل جوشی یا دنده ای به سر لوله ها وصل شده و با کمک پیچ و مهره به لوله دیگر متصل میشوند.

مزایای اتصال به روش فلنجی

زمانی که برای متصل کردن دو لوله از فلنج ها کمک می گیرید هر موقع که لازم باشد می توانید این لوله ها را از یکدیگر جدا کنید و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اتصالات به شمار میرود. به عنوان مثال اگر برای اتصال دو لوله از روشی مانند جوش دادن استفاده کنید برای جدا کردن لوله ها از هم، تنها راه این است که آنها را برش دهید اما در مورد فلنج ها داستان فرق می کند و شما تنها با باز نمودن پیچ و مهره ها می توانید اتصالات را از هم جدا سازید.

انواع اتصالات فلنج دار گالوانیزه

فلنج تخت: این نوع فلنج، کاملا صاف است و این صاف بودن باعث می شود تا گسکت بتواند به طورکامل با سطح فلنج  در ارتباط  باشد.

فلنج دنده ای : نام دیگر این محصول، فلنج رزوه ای است. رزوه های این فلنج در بخش داخلی آن واقع شده اند. استفاده از این فلنج ها نیازی به جوشکاری در زمان اتصال ندارد.

فلنج گلو دار: در این مدل، یک قسمت مخروطی شکل وجود دارد که در این بخش گلویی قرار دارد که در لوله کشی بسیار کاربردی است.

فلنج رینگ جوینت: در رینگ جوینت ها از یک عدد رینگ در دو صفحه فلنج استفاده می شود. این فلنج ها در موقعیت هایی که سیستم مورد نظر با دمای بسیار بالا درگیر است کاربرد دارند.

  • اتصالات دنده‌ای گالوانیزه

برای متصل کردن لوله های فلزی از اتصالات دنده ای گالوانیزه استفاده میکنند که به شکل رزوه ای می باشند. جالب است بدانید این اتصالات از قدیمی ترین روشهای اتصال در سیستم های لوله کشی محسوب می شوند. اتصالات دنده ای گالوانیزه دارای سطحی بسیار صاف و صیقلی هستند و به دلیل برخورداری از پوشش گالوانیزه دارای مقاومت زیادی می باشند.

مزایای استفاده از اتصالات دنده ای گالوانیزه

یکی از مهم ترین مزایای اتصالات دنده ای این است که  با وجود کارایی زیادی که دارند، نصب آنها بسیار ساده است. این اتصالات جزء اتصالات کم هزینه به شمار می روند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و میتوان در صنایع گوناگونی از آنها استفاده کرد.

انواع اتصالات دنده ای گالوانیزه

زانویی: زانویی ها دارای انواع مختلفی هستند که به منظور تغییر جهت مسیر مورد استفاده قرار می گیرند.

سه راهی: برای انشعاب گرفتن در خطوط لوله کشی از سه راهی ها استفاده می کنند و در دو نوع سه راهی هم اندازه و کاهنده وجود دارند.

مغزی: عمده استفاده از مغزی ها برای متصل کردن فیتینگ ها به یکدیگر می باشد.

بوشن: بوشن ها قطعاتی به شکل استوانه هستند که در جهت اتصال دو لوله به یکدیگر کاربرد دارند و در انواع متفاوتی تولید می شوند.

کاربردهای اتصالات دنده ای گالوانیزه

اتصالات دنده ای گالوانیزه دارای کاربردهای بسیاری هستند که در ادامه برخی از آنها را بیان میکنیم:

 مهمترین کاربرد این محصولات در تهویه مطبوع و لوله کشی های آبرسانی ساختمانها است.در صنایع مربوط به فاضلاب نیز از این نوع اتصالات استفاده می کنند.

به دلیل مقاومت بالایی که اتصالات دنده ای گالوانیزه  در برابر خوردگی دارند برای لوله های با قطر کوچک مورد استفاده قرار میگیرند. این تجهیزات در سیستمهای خنک کننده صنعتی نیز کاربرد بسیاری دارند.

  • اتصالات زانویی گالوانیزه

اتصالات زانویی گالوانیزه از اتصالات بسیار کاربردی در صنایع تاسیسات و لوله کشی به شمار میروند. وظیفه اصلی این اتصالات زاویه دادن به مسیرهای خط لوله یا تغییر جهت دادن به آنها است. زانویی ها در سایزهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. اتصالات زانویی بسته به نوع سیال و فشاری که سیال بر خطوط وارد میکند  در جنس های مختلفی نیز ساخته می شوند.

از مهمترین مزایای اتصالات زانویی با جنس گالوانیزه این است که درصورتی که در مجاورت رطوبت قرار بگیرند دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی شوند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

زوایای اتصالات زانویی گالوانیزه

اتصالات زانویی در زوایای گوناگونی تولید می شوند که در ادامه به دو نوع از کاربردی ترین آنها اشاره می کنیم :

زانویی 45 درجه

در این نوع اتصالات زانویی دو سر قطعه مورد نظر با هم زاویه ای 45 درجه را تشکیل می دهند و در شرایطی که بخواهیم مسیر خط لوله را تا زاویه 45 درجه تغییر دهیم یا مانعی که دارای زاویه 45 درجه است در مسیرلوله  قرار گرفته باشد از این زانویی استفاده می کنیم.

زانویی 90 درجه

در این مدل، دو سر اتصال زانویی نسبت به یکدیگر حالت گونیایی شکل دارند و در مواقعی که قصد داریم در مسیر حرکت لوله زاویه ای 90 درجه تشکیل دهیم یا اینکه  در مسیر لوله مانعی با ظاهری مشابه زاویه گونیایی قرار داشته باشد از این اتصالات استفاده می کنیم.

خرید اتصالات زانویی گالوانیزه

برای خرید اتصالات زانویی گالوانیزه باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید. درهنگام انتخاب اتصالات باید نقشه تاسیسات، نوع سیال  و میزان فشار وارده توسط سیال را در نظر بگیرید. انتخاب این محصولات باید طبق استانداردهای مورد نظر انجام بگیرد و حتما جنس و ابعاد مناسب را انتخاب کرده و خرید خود را از فروشگاههای معتبر انجام دهید تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنید .

  • اتصالات درپوش گالوانیزه

درپوش های گالوانیزه از کاربردی ترین محصولات در لوله کشی هستند . وظیفه اصلی اتصالات درپوش گالوانیزه مسدود نمودن انشعاب لوله درقسمت انتهایی مسیر لوله کشی است. گالوانیزه پوششی است که باعث می شود اتصالات درپوش، مقاوم سازی شوند و طول عمر آنها نیز افزایش پیدا کند.

در طی عملیات گالوانیزاسیون، اتصالات درپوش گالوانیزه سیاه و سفید ساخته می شوند که دارای کاربردهای مختلفی هستند. درپوش های گالوانیزه از نظر ظاهری دارای یک سر رزوه و یک سر مسدود (کور کننده) هستند. این درپوش ها به سادگی باز میشوند به همین دلیل میتوان انشعابات دیگر را نیز جایگزین آنها کرد.

اتصالات درپوش با پوشش گالوانیزه  نسبت به زنگ زدگی و خوردگی مقاومت چشمگیری دارند و اتصال آنها نیز بسیار ساده است. به صورت کلی  تولید این اتصالات به دو روش سرد و گرم صورت می گیرد که این پروسه با قرار گیری یک لایه گالوانیزه روی سطح این محصولات،  انجام می شود. لازم است بدانید گالوانیزه گرم نسبت به گالوانیزه سرد از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است.

از اتصالات درپوش گالوانیزه در صنایع مختلفی استفاده می شود. این نوع اتصالات  دارای سایزهای متفاوتی هستند و قابل استفاده برای خطوط  لوله کشی مختلف می باشند. 

مزایای اتصالات درپوش گالوانیزه  

دارا بودن پوشش گالوانیزه

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

طول عمر طولانی

استفاده از رزوه برای اتصال آسان

دارای قیمت اقتصادی

کارایی بسیار زیاد

هزینه های نگهداری پایین

دارای قابلیت آب بندی

قیمت اتصالات درپوش گالوانیزه

قیمت اتصالات درپوش گالوانیزه نیز مانند هر محصول دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد که از میان آنها می توان به ضخامت اتصالات، متریال به کار رفته درساخت آنها، برند تولید کننده  و … اشاره کرد. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید این محصولات و مطلع شدن از آخرین قیمت ها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • اتصالات روپیچ و توپیچ

اتصالات روپیچ و توپیچ گالوانیزه از دسته اتصالات کاربردی هستند که یک سمت آنها به صورت مادگی از داخل رزوه شده و سمت دیگر آنها به صورت نری از خارج رزوه شده است به همین علت شما امکان این را دارید که هم از درون و هم از بیرون بتوانید  لوله ها را به هم متصل کنید. این قطعات کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت لوله کشی دارند و یکی از مهم ترین کاربردهای آنها به عنوان اتصال دهنده بوشن است .

روپیچ و توپیچ های گالوانیزه معمولا در رنگ های سیاه و سفید در بازار موجود هستند. این اتصالات در برابر هر گونه فشارو ضربه مقاوم می باشند. علت نام گذاری این محصولات به دلیل شکل ظاهری و نوع اتصال آنها است.

مزایای اتصالات روپیچ و توپیچ گالوانیزه  

این اتصالات مزایای بسیاری دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم:

دارای طول عمر بالایی هستند.

به دلیل دارا بودن پوشش گالوانیزه در برابر زنگ زدگی مقاومند.

 قیمت های مقرون به صرفه ای دارند.

به دلیل دارا بودن دنده،  اتصال آنها آسان است.

در شرایط جوی مختلف مقاوم هستند.

کاربرد اتصالات روپیچ و توپیچ گالوانیزه

یکی از کاربردهای اتصالات روپیچ و تو پیچ گالوانیزه، افزایش طول لوله ها در مسیرهای لوله کشی می باشد. در برخی مواقع نیز این اتصالات را به عنوان ربط دهنده به کار میبرند و در بعضی  پروژه ها هم نقش انسداد کننده لوله را بر عهده دارند.

از این محصولات میتوان در همه سیستم های لوله کشی مانند نصب شیرآلات، روشویی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این محصولات در صنعت خودرو سازی است و می توانند در بدنه لاستیکی خودرو لرزش را کاهش دهند و انواع قطعات از جمله قطعات پلاستیکی و فلزی بدنه  را به صورت محکم به یکدیگر متصل کنند.

  • اتصالات بوشن گالوانیزه

یکی از پر کاربردترین اتصالات، بوشن گالوانیزه است که بیشترین استفاده را در صنعت پایپینگ دارد. این قطعه، وظیفه اتصال لوله ها را بر عهده دارد و در انواع مختلفی تولید میشود. این بوشن ها از نظر ظاهری، متریال به کار رفته  و نوع کاربری با هم تفاوت دارند.

بوشن های گالوانیزه همانطور که از نامشان مشخص است دارای پوششی از گالوانیزه هستند که این پوشش کمک شایانی به مقاوم سازی این اتصالات میکند. برای گالوانیزاسیون این قطعات، آنها را در عنصر روی غوطه ور می سازند و با این کار،  قطعه را در برابر عوامل خارجی مختلف مانند زنگ زدگی، خوردگی، رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم می کنند و باعث افزایش طول عمر آن نیز میشوند.

اتصالات بوشن گالوانیزه دارای دو نوع بوشن سرد و بوشن گرم هستند. در پروسه تولید بوشن گرم گالوانیزه از آلیاژ روی آب شده و در ساخت بوشن سرد گالوانیزه از روکش الکترولیز نمک استفاده می کنند. بوشن ها در دو رنگ سیاه و سفید موجود هستند و در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. استفاده از اتصالات  بوشن با روکش گالوانیزه برای شما یک اتصال ایمن را به ارمغان می آورد.

خرید اتصالات بوشن گالوانیزه  

در زمان خرید اتصالات بوشن گالوانیزه بهتر است  نوع  بدون درز را انتخاب کنید به علت اینکه  این مدل در زمانی که لوله به آن فشار وارد میکند باعث کاهش احتمال شکستگی می شود. پیش از آنکه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید به نوع کاربری آن دقت کنید و متناسب با نوع استفاده خود، مورد مناسب را انتخاب کنید. برای کسب نتیجه بهتر در کار، حتما ابعاد اتصالات بوشن را در نظر بگیرید . برای انتخاب سایز مناسب این اتصالات می توانید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. در نظر گرفتن همه این عوامل در کنار یکدیگر می تواند برای شما یک خرید با کیفیت و مطمئن را به ارمغان بیاورد.

  • اتصالات سه راهی گالوانیزه

اتصالات سه راهی گالوانیزه یکی از مهمترین و پرمصرف ترین نوع اتصالات لوله کشی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است.سه راهی گالوانیزه برای گرفتن انشعاب در سر لوله ها و همچنین تقسیم خطوط اصلی لوله به کار می‌رود. اگر در سیستم لوله‌کشی سه انشعاب نیاز باشد از این قطعه می‌توانید استفاده کنید.

جنس بدنه این اتصالات از آهن، فولاد و چدن می باشد و سطح بیرونی آن از فلز روی پوشیده می شود. به همین دلیل به آنها گالوانیزه می‌گویند زیرا اتصالات را در برابر خوردگی مقاوم می‌کند.آبکاری اتصالات سه‌راهی به دو روش آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد انجام می‌شود.این سه راهی در سایزهای 2/1 اینچ تا 4 اینچ در بازار موجود است.

ویژگی‌های اتصالات سه ‌راهی گالوانیزه

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر تغییرات هوا و دما
  • استحکام بالا و با دوام و عمر طولانی

انواع سه‌ راهی گالوانیزه

  • تبدیلی یا نامساوی

این نوع سه‌راهی علاوه برگرفتن انشعاب فرعی برای اتصال لوله‌ها با قطرهای مختلف نیز کارایی دارد و در قسمت ورودی و خروجی آن قطرهای مختلفی در نظر گرفته شده است.شما می توانید دو انشعاب با سایزهای مختلف را از این سه‌راهی تامین کنید.

  • عمودی یا مساوری

طراحی این نوع سه راهی به شکل T می باشد و زاویه ورودی و خروجی انشعاب آن 90 درجه طراحی شده است. اندازه سایزهای های آن در سه سر اتصالات مساوری می‌باشد و زمانی که می‌خواهید از لوله اصلی انشعاب فرعی بگیرید استفاده می‌شود.

  • 45 درجه

طراحی این نوع سه‌راهی به شکلY است که می‌تواند انشعاب لوله و اتصالات را با زاویه 45 درجه تامین کند.

قیمت اتصالات سه راهی گالوانیزه

همانطور که گفتیم این اتصالات در سایزها، مدل ها و جنس‌های مختلف و گوناگونی در بازار موجود است بنابراین قیمت‌های متفاوتی نیز دارد.

لطفا توجه کنید برای خرید سه‌راهی باید اطلاعات کافی درباره نوع سیال، میزان دمای آن و فشاری که به لوله‌ها و اتصالات وارد می‌کند، را داشته باشید.

  • اتصالات گپ گالوانیزه

اتصالات گپ گالوانیزه یکی از  قطعات مهم و پر مصرف در صنعت به شمار می آید، که از آنها جهت انسداد انتهای خطوط لوله کشی بهره  میگیرند. و با توجه به سایز لوله ها و ضخامت لوله می توانند در ابعاد متفاوتی تولید شوند که همین امر ، یعنی تولید اتصالات گپ گالوانیزه در ضخامتهای مختلف ، آنها را از یکدیگر متمایز می نماید.

علت گالوانیزه کردن اتصالات

لوله‌های ساخته شده از جنس آهن و فولاد با قرار گرفتن در معرض رطوبت و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی و و یا خوردگی می‌شوند. برای افزایش مقاومت اتصالات، روی آنها را در حوضچه ای از فلز روی غوطه ور کرده سپس سرد کرده یا به اصطلاح گالوانیزه میکنند و مقاومت اتصالات را در مقابل فرسایش و پوسیدگی بالا میبرند.

باید به این نکته توجه داشت که هرگز نباید از این نوع اتصالات برای گاز کشی استفاده کرد. زیرا عبور گاز از اتصالات گالوانیزه باعث از بین رفتن روکش فلز روی از سطح آنها شده و موجب بسته شدن مسیر لوله کشی گاز می‌گردد.

کاربرد اتصالات گپ گالوانیزه

می توان گفت که اتصالات گپ گالوانیزه به منظور از بین بردن بلوک های هوا در خطوط لوله پمپ های آب به کار  میروند و به عنوان یکی از پر کاربردترین اتصالات لوله بسیار مورد توجه هستند.

مزایای استفاده از اتصالات گپ گالوانیزه

از مزایای اتصالات گپ گالوانیزه یا همان درپوش گالوانیزه میتوان به دارا بودن آب بندی کامل و مطمئن اشاره کرد ، به طوری که این اطمینان را میدهند تا از ورود هرگونه مواد ناخواسته به لوله و همچنین خروج سیالات از لوله به راحتی و بهترین شکل جلوگیری می کند و همچنین این امکان وجود دارد که در صورت لزوم به راحتی و به دفعات باز و تعمیر شوند و مجددا سر جای خود قرار بگیرند.

  • اتصالات چپقی گالوانیزه

اتصالات چیقی از نظر ظاهری شبیه اتصالات زانویی گالوانیزه است بنابراین به آن اتصال زانویی چپقی نیز می‌گویند اما به لحاظ کاربردی با آن متفاوت می باشد و برای تغییر جهت و مسیر خطوط لوله به کار می‌رود.

اتصال چپقی به شکلی طراحی شده است که یک سر آن از داخل ماده‌گی به صورت رزوه و سر دیگر آن از خارج نری به صورت رزوه‌ای ساخته می‌شود و لوله هایی که به آن متصل می شوند باید روپیچ دنده‌دار باشد.

گالوانیزه پوششی از جنس روی می‌باشد که با روش‌های گوناگون انجام می‌شود.

چپقی گالوانیزه در لوله کشی تاسیسات و موتورخانه و همچنین با کاربرد آب و فاضلاب و نفت و گاز پر‌مصرف است و به دلیل کاربرد فراوان در صنایع مختلف دارای اندازه ها و مدل های گوناگون در بازار موجود است.

مشخصات فنی چپقی گالوانیزه

جنس بدنه این اتصالات از آهن، فولاد و چدن می‌باشد و سطح بیرونی آن از فلز روی پوشیده می‌شود. به همین دلیل به آنها گالوانیزه می‌گویند زیرا اتصالات را در برابر خوردگی مقاوم می‌کند.

آبکاری اتصالات سه‌راهی به دو روش آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد انجام می‌شود.

این اتصالات در سایزهای 2/1 اینچ تا 4 اینچ در بازار موجود است.

ویژگی‌های اتصالات چپقی گالوانیزه

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • مقاومت در برابر تغییرات هوا و دما
  • استحکام بالا و با دوام و عمر طولانی
  • سهولت استفاده و کاربری در باز و بسته نمودن اتصالات

انواع چپقی گالوانیزه

  • 45 درجه دنده ای
  • 90 درجه دنده ای
  •  مهره و ماسوره گالوانیزه

اتصالات مهره ماسور گالوانیزه با توجه به نوع ساختی که دراد توانایی حداکثر فشار 12 بار را دارد که این ویژگی در بین اتصالات مهره ماسور گالوانیزه بسیار کاربردی است و به راحتی میتوان آن را در تمامی شرایط محیطی قرار داد.

اتصالات مهره ماسور گالوانیزه بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده و به بازار عرضه شده که این استاندارد بر اساس آین نامهASME B16.11 ساخته شده است.

روش تولید اتصالات مهره ماسور گالوانیزه به دو صورت سرد و گرم انجام میشود که با توجه به استحکام و مقاومت بیشتر در روش گرم بیشتر از این روش استفاده میشود که به دلیل حرارت دیدن فلز استحکام بیشتری پیدا میکند. با توجه به مقاوم بودن این قطعه میتوان از آن در تمامی محیط ها استفاده کرد زیرا که این قطعه یعنی اتصالات مهره ماسور گالوانیزه در تست های مقاومت، سر بلند موفق به پشت سر گذاشتن شده است.

ویژگی های ظاهری اتصالات مهره ماسور گالوانیزه

اگر بخواهید به اتصالات مهره ماسور گالوانیزه نگاه کنید متوجه میشوید که اتصالات مهره ماسور گالوانیزه از سه بخش مجزا تشکیل شده اند که شامل: یک مهره در وسط اتصال، یک بخش نری و در اخر نیز یک بخش مادگی در اتصالات مهره ماسور گالوانیزه وجود دارد.

همین موضوع باعث شده که اتصالات مهره ماسور گالوانیزه استفاده راحتی داشته باشند و به دلیل مهره ای که در وسط قرار دارد باعث میشود باز و بسته کردن آن به راحتی انجام شود و همین موضوع باعث شده اتصالات مهره ماسور گالوانیزه در بین افراد و کاربران خود محبوب و پر استفاده شود.

مزیت دیگری که این نوع بسته شدن در اتصالات مهره ماسور گالوانیزه دارد، به هنگام تعمیر لوله ها بوده است که به راحتی با باز کردن اتصالات مهره ماسور گالوانیزه میتوان لوله هارا جدا کرد.

  • اتصالات مغزی گالوانیزه

اتصالات مغذی گالوانیزه معمولا به دو صورت تولید میشوند که با توجه به نوع ساخت آن، ویژگی آن نیز تعقیر پیدا میکند. دو روش ساخت اتصالات مغذی گالوانیزه به صورت سرد و گرم ساخته میشود که در اخر و انتها، بر روی آن یک لایه گالوانیزه بر روی فلز ها قرار میگیرد که وجود یک لایه گالوانیزه بر روی فلز بر روی فلز باعث میشود که سطح مقاومت فلز ها بسیار زیاد شود و همچنین در برابر مواد شیمیایی و عوامل طبیعی مقاومت بهتری داشته باشد.

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد اتصالات مغذی گالوانیزه به دو روش ساخته میشود که به صورت سرد و گرم میباشند. اما اگر بخواهیم تفاوت این دو را برسی کنیم باید گفت که تفاوت زیادی از یکدیگر ندارند اما اتصالات مغذی گالوانیزه که از روش گرم ساخته میشوند مقاومت بیشتری نسبت به روش سرد دارد.

 دلیل این که روش گرم مقاوم تر است وجود گرما می باشد که فلز یک مرحله حرارت می بیند اما باید گفت این دو باهم اندکی اختلاف قیمت دارند که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت ما انواع اتصالات مغذی گالوانیز را مشاهده کنید و با قیمت مناسب آن ها را خریداری نمایید.

قیمت اتصالات مغذی گالوانیزه

اتصالات مغذی گالوانیزه با توجه نوع تولید و شکل یا طراحی که بر روی آن ها انجام میشود قیمت های متفاوتی دارند که هر کدام از آن ها با توجه به قیمتی که دارند یک نوع کاربری دارند. اما اتصالات مغذی گالوانیزه با توجه به ضخامت اتصالات، تولید اتصالات به صورت سنگین یا سبک، شکل، فرم و طراحی آن قیمت متفاوتی دارند و معمولا در بازار قیمت های متغیری از هم دارند.

اما برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت مناسب درباره ی اتصالات مغذی گالوانیزه میتوانید به وب سایت ما مراجعه نماید.

  • اتصالات چهارراهی گالوانیزه

یکی از پر استفاده ترین اتصالات در هنگام چند راهی شدن لوله ها محصول اتصالات چهار راهی گالوانیزه می باشد که جزو برترین و پر طرفدارترین ها هستند زیرا که با توجه به نوع ساخت آن از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند که ما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت ما و با بازید محصولات اتصالات چهار راهی گالوانیزه آن ها را با یکیدیگر مقایسه کنید و با توجه به مقدار بوجه ای که لازم دارید آن مدل را خرید نمایید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن استفاده نماید.

ویژگی های ظاهری اتصالات چهار راهی گالوانیزه

همانطور که از اسم آن مشخص است این اتصال دارای چهار جهت برای اتصال لوله ها به آن است که بیتشر در زمانی استفاده میشود که از لوله ی اصلی، به سه جهت دیگر تقسیم شود، که تنها راه موجود استفاده از اتصالات چهار راهی گالوانیزه است اما این انتخاب شما است که بین محصول های بی کیفیت و با کیفیت کدام را انتخاب نمایید.

محصولات گالوانیزه با توجه به نوع ساختی که دارد و استفاده از یک لایه گالوانیزه بر روی فلز ها یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین چهار راهی ها برای اتصال چندین لوله به هم می باشد که برای شما در ادامه روش ساخت اتصالات چهار راهی گالوانیزه را برای شما بازگو میکنیم.

روش ساخت اتصالات چهار راهی گالوانیزه

اتصالات چهار راهی گالوانیزه به طور معمول به دو نوع و دو روش ساخته میشوند که این دو روش به صورت گرم و سرد می باشد که به صورت کلی این دو باهم تنفاوت زیادی ندارند اما در روش گرم به دلیل این که فلز ها یک مرحله حرارت می بیند باعث میشود که اتصالات چهار راهی گالوانیزه به روش گرم دارای استحکام و مقاومت بیشتری در برار عوامل طبیعی از خود نشان دهد.

بررسی مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه چه اهمیتی دارد؟

انواع اتصالات گالوانیزه برای اینکه دارای پوششی مقاوم و مستحکمی باشند باید طی فرایندی کاملا حرفه‌ای مقاوم سازی شوند تا در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند. این قطعات در زمینه‌ های بسیاری کاربرد دارند که باید در استفاده از آن‌ها استانداردهایی را رعایت کرد.

همان طور که گفته شد اتصالات دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به فاکتورها و ویژگی‌های مختلف ،کاربردهای متنوعی در صنایع گوناگون دارند. با بررسی مشخصات فنی اتصالات گالوانیزه می‌توان کارایی هر یک از قطعات را در بخش‌های مختلف به درستی متوجه شد و احتمال خطا و حوادث خطرناک را کاهش داد.

 

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه

نام کالاسایزقیمت (تومان)
   
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
زانو گالوانیزه ۹۰ درجه چینی4تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
زانو 45 درجه گالوانیزه چینی4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 90 درجه گالوانیزه چینی4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
زانو چپقی 45 درجه گالوانیزه چینی
4تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
بوشن گالوانیزه چینی4تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی2 1.2تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی3تماس بگیرید: 09129323004
سه راه مساوی گالوانیزه چینی4تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی1.2تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی3.4تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی1تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی1 1.4تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی1 1.2تماس بگیرید: 09129323004
مغزی گالوانیزه چینی2تماس بگیرید: 09129323004

دیدگاهی در مورد “اتصالات گالوانیزه

  1. محمد گفت:

    با سلام خیلی ممنونم از توضیحات کاملتون سپاس.

    1. etesalonline گفت:

      خواهش میکنم

  2. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر ، جوشن بوشی گالوانیزه هم دارید ؟ قیمت بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *