وبلاگ

شیر خودکار (فضای سبز)

شیر خودکار

شیر خودکار های پلیمری جز اقلام بسیار مهم در تجهیزات آبیاری بارانی می باشد که در سیستم های تحت فشار سطحی و زیر سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت عمل می کند که اتصال بین لوله های پلی اتیلن و آبپاش ها می باشد . رایزر های آبیاری در داخل آن قرار گرفته و به وسیله گیره های که در داخل شیر خودکار های پلیمری سوپاپ های ساخته شوده است که آب رو قطع و وصل می کند . برای همین شما می توانید برای این که یک  شیر خودکار با کیفیت کاری بالا که از مواد درجه یک ساخته شده را از مرکز پخش عمده به صورت مستقیم خریداری کنید .

شیر خودکار

 

 

 

معرفی بیشتر شیر خودکار پلیمری

شیر خودکار پلیمری  با متصل شدن به آبپاش های آبیاری کار می کند تا آب تحت فشار را به سر آبپاش برساند.
نصب آن فوق العاده آسان است و کنترل سرعت جریان عالی برای پوشش آب را فراهم می کند. همچنین انتظار می رود ۱۰ تا ۲۰ سال دوام داشته باشد.
با تنظیم جریان آب از طریق این شیر خودکار پلیمری در سیستم شما کمک می کند. در واقع بسته به نیاز شما به دو صورت کنترل جریان و کنترل غیر جریان کنترل می شود.
به علاوه در انواع مختلفی متناسب با سیستم های متنوع تری وجود دارد.

این محصول ساخته شده از یک پلیمر با ضربه بالا است که می تواند فشار بالا را تحمل کند و طراحی شده است تا برای سالهای زیادی دوام داشته باشد.

به عبارتی دیگر شیر خودکار پلیمری قسمت مهمی از سیستم بارانی شما هستند و به تنظیم جریان و فشار آب کمک می کنند.
آنها همچنین به عنوان اقدامات ایمنی عالی برای جلوگیری از جاری شدن آب و همچنین برگشت جریان که می توانند خطوط سیستم شما را آلوده کرده و باعث ایجاد مشکل در سر آبپاش ها شوند، عمل می کنند.
اگرچه این شیرها انواع و سایزهای مختلفی دارند، اما شما باید یکی از آنها را تهیه کنید که دقیقاً جایگزین نوع شیر های معمولی شود‌.
در نهایت این شیرها به شما کمک کند تا آب را به جایی که نیاز دارید و با فشار مناسب برسانید.

ویژگی های شیر خودکار آبیاری:
  • شیر های خودکار آبیاری قلب سیستم آبیاری هستند، زیرا باز و بسته می شوند تا آب از لوله های سیستم آبیاری به اجزای آبیاری توزیع شود.
  • شیر های خودکار آبیاری با بالاترین کیفیت ساخته می شوند و از جنس عالی پ درجه یک پلیمری است. با طراحی در سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک در هر منطقه، دوام داشته و نصب و سرویس دهی آنها نیز آسان است . این امر به تعمیر و نگهداری کمتری در سیستم آبیاری شما نیاز دارد.
  • این شیر های خودکار بیشتر شرایط ماندگاری زیادی خواهند داشت. به خصوص اگر در بالای زمین و در زیر نور آفتاب نصب شود. از نظر عملیاتی ، بشیار قابل اعتماد هستند. به ویژه برای سیستم های خودکار.
  • این شیرآلات پلیمری زود فرسوده پمی شوند و عمر آنها بسیار بالا تخمین زده شده است.
  • اندازه شیرهای اتوماتیک با توجه به محدوده جریان توصیه شده سازنده، همراه با افت فشار از طریق شیر در جریان انتخاب شده تعیین می شود.

 

شیر-خودکار-پلیمری-

 

 

در وب سایت اتصال آنلاین انواع و اقسام شیر خودکار پلیمری در سایزهای گوناگون ۱ ، ۱/۲ ۱ ، ۲ اینچ با فشار اسمی ۶ بار با ارزان ترین قیمت ها به فروش می روند.
این شیر ها دارای مقاومت عالی در برابر عوامل شیمیایی، نور خورشید و رطوبت هستند. همچنین دارای فنر بندی و آب بندی، درپوش پلاستیکی و راحتی باز و بست است که کاربرد و نصب بسیار آسانی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *