وبلاگ

فروش پمپ آب در بوشهر

فروش پمپ آب در بوشهر

خرید انواع پمپ آب خانگی ، کفکش ، لجن کش با بهترین قیمت

ارسال رایگان از تهران به استان قزوین + 3 سال گارانتی محصول

برای خرید میتوانید هم به صورت آنلاین و هم از طریق تماس با شماره زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید. (مشاوره رایگان)

📞09129323004📞

انواع پمپ آب

انواع پمپ کف کش

پمپ آب در بوشهر

پمپ محصولی است که جهت جابجایی و انتقال انواع مایعات مثل آب با افزایش فشار جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر و یا پایین‌تر را انجام می‌دهد. پمپ‌ها از منابع انرژی گوناگونی استفاده می‌کنند که می‌توان به پمپ با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد اشاره کرد. اگر شما نیز با فشار کم آب روبرو هستید، با تهیه یک پمپ آب می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید. این نوع پمپ‌ها در انواع مختلفی موجود هستند که با انتخاب نوع مناسب آن می‌توانید در منزل، محیط کار و … استفاده کنید.

پمپ شناور پمپیران

پمپ شناور پمپیران در انواع یک طبقه و چند طبقه در بازار موجود است. بدنه این نوع پمپ‌ها از جنس مقاوم بوده و میزان آبدهی آن نیز بسیار مناسب است. پمپ شناور به صورت اصولی طراحی شده است که راه‌اندازی و نگهداری از آن برای خریداران و کاربران بسیار آسان‌تر و راحت‌تر است. محفظه طبقات پمپ جریان شعاعی توسط بست طبقات و محفظه طبقات پمپ جریان توسط پیچ‌های دو سر به یکدیگر اتصال داده شده‌اند. بین موتور و این پمپ شناور محفظه مکش قرار دارد که توسط صافی مکش پمپ را در برابر ذرات درون آن حفظ می‌کند. برای تامین آب اضطراری استفاده در آبنماها، ایستگاه‌های تقویت فشار و … می‌توانید از این نوع پمپ‌ها استفاده کنید.

پمپ کفکش شناور

پمپ کفکش به پمپی می‌گویند که جهت انتقال آب صاف و یا آب همراه با ذرات معلق ریز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پمپ‌ها با توجه به جنس پمپ در انواع آلومینیومی، چدنی و استنلس استیل در بازار موجود هستند، که پمپ با جنس آلومینیومی پرکاربردترین این محصول محسوب می‌شود. کفکش‌ها از موتور پمپ‌های مستغرق سانتریفیوژ به شمار رفته که در دو نوع کف‌کش سه فاز و کفکش تک فاز عرضه می‌شوند. برای مصارف خانگی از پمپ کفکش تک فاز با قطرهای دهانه خروجی ۱ و ۲ و ۳ استفاده می‌شود.

قیمت پمپ آب در بوشهر

هر فردی تمایل دارد با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کند، محصول مناسب و با کیفیتی را تهیه کند. برای اینکه بتوانید نوع سیستم مناسب را خریداری کنید، باید از چند فروشگاه معتبر استعلام قیمت بگیرید. مجموعه اتصال آنلاین انواع پمپ‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به صرفه عرضه می‌کند که با اطمینان می‌توانید تهیه کرده و استفاده نمایید. با توجه به نوسانات ارز و دلار نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این تجهیزات ذکر کرد. هرچه کیفیت و امکانات پمپ آب بالاتر باشد، بدون شک باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت نمایید. به طور کلی فاکتور و پارامترهایی در قیمت پمپ آب خانگی تاثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • کیفیت ساخت
  • برند و شرکت سازنده
  • امکانات
  • جنس بدنه
  • جنس پروانه
  • مدل و نوع پمپ و …

خرید پمپ آب در بوشهر

اگر می‌خواهید جهت خرید پمپ آب در بوشهر اقدام کنید، ابتدا اطلاعات لازم را درباره این تجهیزات به دست آورید. قبل از اینکه سفارش خود را ثبت کنید، از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. جنس بدنه پمپ باید با توجه شرایط محیطی انتخاب شود. در محیط‌هایی که رطوبت بالا است، حتماً جنس بدنه از نوع استنلس استیل یا آلومینیوم باشد که دچار زنگ زدگی نشود. فروشگاه تخصصی اتصال آنلاین از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده است که با اطمینان خاطر می‌توانید این محصولات را تهیه کرده و در کاربرد و کاربری مد نظر خود از آن استفاده نمایید. کارشناسان این مجموعه شما خریداران گرامی را در انتخاب بهتر و مناسب یاری می‌کنند.

 

کاتالوگ پمپ کفکش

هر محصولی از جمله پمپ آب را که تهیه کنید، کاتالوگ دستگاه درون آن قرار دارد. اطلاعات مهم و مشخصات فنی پمپ درون کاتالوگ درج می‌شود. برخی از مشخصاتی که در این کاتالوگ مشاهده می‌کنید، دبی، هد، دمای سیال، قطر دهانه خروجی پمپ، دور الکتروموتور، درجه حفاظت، کلاس عایق‌بندی، توان و … است. با مطالعه این کاتالوگ می‌توانید استفاده بهتری از پمپ داشته باشید. در صورتی که پمپ گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد، درون کاتالوگ درج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *