وبلاگ

دریچه چدنی اصفهان

دریچه چدنی اصفهان

لیست جدید ترین قیمت انواع دریچه های منهول چدنی (برای مشاهده روی عکس زیر کلیک کنید)

خرید انواع دریچه های منهول چدنی در سایز و ابعاد دلخواه شما

ارسال رایگان از تهران به استان اصفهان + ضمانت بی قید و شرط

برای خرید می توانید هم به صورت آنلاین و هم از طریق تماس با شماره زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید. (مشاوره رایگان)

📞09129323004📞

به دریچه‌ای که برای پوشش منهول‌های فاضلاب، گاز و نفت، پتروشیمی و مخابرات در درون و خارج از شهر استفاده می‌شود، دریچه منهول چدنی می‌گویند. این دریچه‌ها از وارد شدن اشخاص و همچنین اجسام به درون منهول جلوگیری می‌کنند. دریچه چدنی در سایزها و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار شده‌اند که با توجه به منهول از سایز مناسب استفاده خواهد شد. دریچه‌ها در شکل‌های مربعی، دایره‌ای و مستطیلی در بازار موجود هستند. چدن با توجه اینکه از آهن و کربن تشکیل شده است، فلزی مستحکم و مقاوم بوده به همین منهول‌های چدنی دارای مقاومت و ماندگاری بالایی هستند.

مرکز توزیع دریچه منحول چدنی اصفهان

 اتصال آنلاین از جمله بزرگترین مراکز توزیع دریچه منهول چدنی در اصفهان با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب است. این مجموعه برای خریداران گرامی امکان خرید غیرحضوری نیز در نظر گرفته است که از مزایای خرید غیرحضوری می‌توان به سرعت و سهولت در خرید، همچنین خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، کمتر شدن هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی و … اشاره کرد. امکان مشاوره قبل از خرید از مزایایی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد، در این صورت می‌توانید با توجه به کاربرد مد نظر نوع دریچه مناسب را انتخاب کنید.

با توجه به شرایط راحت و آسان خرید غیرحضوری بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند. در مراکز فروش دریچه‌های چدنی را در انواع مختلفی همچون چدن خاکستری و چدن داکتیل مشاهده می‌کنید؛ همچنین در این مراکز مدل‌های مختلف و سایزها و ابعاد گوناگون این محصولات می‌بینید که محدودیت انتخاب نخواهید داشت.

تولید کننده دریچه منهول چدنی اصفهان

دریچه منهول چدنی در شرایط آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دریچه‌ها در برابر ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار هستند. با توجه به کاربرد بالای این محصولات تولید کننده بسیاری برای تولید آن کار می‌کنند. این محصول از مواد اولیه و متریال با کیفیت تولید شده است. تولید کنندگان معمولاً سعی می‌کنند تا توسط تکنولوژی روز دنیا محصول مناسبی را طراحی و تولید کرده تا نسبت به رقبا بتوانند مصرف کننده بسیاری را جذب کنند. این شرکت‌ها استانداردهای لازم را برای تولید انواع این دریچه‌ها در نظر گرفته و کالایی مرغوب و با عملکرد مطلوب روانه بازار می‌کنند.

فروش دریچه چدنی در اصفهان

قیمت دریچه چدنی فاضلاب اصفهان

دریچه چدنی در سایزهای مختلفی در بازار موجود است. هر سایز آن دارای قیمتی متفاوت از سایز دیگر می‌باشد. در واقع می‌توان ذکر کرد هرچه شما سایز بالاتری را انتخاب کنید، باید برای آن هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. دریچه‌های چدنی در دو نوع چدنی داکتیل و چدنی خاکستری وجود دارند. با توجه به اینکه در چدن‌های داکتیل گرافیت کروی بالایی قرار دارد و استحکام آن نیز بالاتر است، از قیمت بالاتری برخوردار است. شرکت و کارخانه سازنده، ابعاد دریچه، هزینه حمل و نقل، کیفیت ساخت، مواد اولیه و متریال مورد استفاده در ساخت از در فاکتورهایی هستند که از نظر اقتصادی بر قیمت دریچه منهول چدنی فاضلاب اصفهان تاثیر دارند. در این وب سایت می‌توانید قیمت دریچه‌ها را مشاهده کرده و به بررسی آن بپردازید.

دریچه منهول چدنی اصفهان

دریچه منهول قطعه‌ای پوششی و رابط است که فضای بیرون به داخل منهول یا فاضلاب را پوشش می‌دهد. در واقع می‌توان ذکر کرد این دریچه به عنوان درپوش برای پوشش و جلوگیری از سقوط افراد و اشیا استفاده می‌شود. از ویژگی‌ها و مزایای دریچه منهول چدنی اصفهان می‌توان به مقاومت بالا در برابر فشار بیرونی، مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی، دارای قابلیت بازیافت، دوام بالا اشاره کرد.

خرید دریچه چدنی اصفهان

برای اینکه بتوانید دریچه چدنی مناسب و با کیفیتی را تهیه کنید، باید نکات و پارامترهایی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که دریچه با ضایعات تولید و ساخته نشده باشد. باید در ساخت دریچه حتماً از شمش استفاده شده باشد. اگر روی دریچه سیمان یا مصالح ساختمانی وجود داشته باشد، این نوع دریچه دست دو بوده و از خرید آن خودداری کنید.  در انتخاب دریچه از داشتن تمامی استانداردهای لازم اطمینان داشته باشید. زمانی که دریچه‌ها را حمل و نقل می‌کنید، از پرتاب کردن آن‌ها جدا خودداری کنید و دریچه‌ها را به آرامی بر روی یکدیگر قرار دهید. افرادی که با انواع دریچه‌ها آشنایی داشته باشند، بهتر به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نوع مناسب را انتخاب نمایید. البته ناگفته نماند که کارشناسان فروش اتصال آنلاین شما عزیزان را در انتخاب بهتر یاری می‌کنند.

روش تولید دریچه منهول در اصفهان

دریچه‌های منهول معمولاً به صورت ریخته‌گری تولید می‌شود که توسط دریچه‌های موجود در بازار تبدیل خواهند شد. برای تولید این نوع دریچه‌ها ابتدا چدن را ذوب می‌کنند و این چدن ذوب شده به درون قالب‌های از پیش ساخته شده ریخته خواهد شد. سپس به اتاق گرما انتقال داده می‌شود که مقداری دمای خود را از دست می‌دهد و به خوبی سفت خواهد شد. با استفاده از آب خنک و هوای سرد این دریچه‌ها را خنک کرده و به خوبی سفت می‌شود. پس از سفت شدن دریچه‌ها و ماندن در دمای پایین به سراغ انجام آزمایش‌های فشاری می‌روند که باید این دریچه‌ها تست شوند. پس از تمام شدن مراحل تولید دریچه‌ها چند روزی در انبار باقی مانده که به مقاومت اصلی رسیده و پس از آن برای تست آماده هستند.

دریچه چدنی اصفهان

خرید انواع دریچه های منهول چدنی در سایز و ابعاد دلخواه شما

ارسال رایگان از تهران به استان اصفهان + ضمانت بی قید و شرط

برای خرید می توانید هم به صورت آنلاین و هم از طریق تماس با شماره زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید. (مشاوره رایگان)

📞09129323004📞

مهم‌ترین مشخصات دریچه منهول چدنی اصفهان

دریچه منهول چدنی از خاکستر چدن و آهن تولید می‌شود؛ به همین خاطر وزن بالایی دارد. با توجه به اینکه این دریچه‌ها در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در سایزهای متنوع در بازار موجود هستند. دریچه منهول چدنی اصفهان بر اساس استاندارد روز دنیا تولید شده است. این نوع دریچه‌ها در دو مدل لوله‌دار و بدون لوله تولید و در بازار موجود هستند. نوع لوله دار دریچه‌ها ضد سرقت هستند. دریچه منهول چدنی اصفهان برای محیط‌های مختلف پوشش مناسبی محسوب شده که دارای ضخامت ۲۵۰ میکرون است.

تنوع رنگ این دریچه‌ها باعث شده است تا بتواند در محیط‌های خاص نیز از این محصول استفاده کرد. در فرودگاه‌ها، معابر عمومی و جاده‌هایی با ترافیک سنگین این دریچه‌ها بسیار استفاده می‌شوند. دریچه چدنی از واشر میان درب و بدنه برخوردار بوده که این واشرها مانع آلودگی صوتی و پرش درب می‌شود. برای استفاده از این دریچه‌ها باید از پیچ استلس استیل ۳۰۴ استفاده کنید؛ چرا که این پیچ‌ها دارای خاصیت ضد اکسید شدن بوده و جهت پوشش در محیط‌های فاضلابی بسیار مناسب است. توسط این دریچه‌های منهول روی چاه‌های فاضلاب و منهول به راحتی می‌توانید به لوله‌های زیرزمینی فاضلاب دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این چاه‌های دفع آب‌های سطحی نیز به خوبی پوشش داده می‌شود.

ساختار دریچه منهول چدنی اصفهان

 دریچه منهول چدنی اصفهان از ۹۵ درصد آهن و ۱.۲ تا ۲.۶ درصد کربن و بین ۱ تا ۳ درصد سیلیسوم تشکیل شده است. این درصدها باعث شده است تا جنس و ساختار دریچه بسیار مقاوم بوده و البته که وزن آن نیز بسیار سنگین است. قدمت استفاده از این دریچه‌ها ها به سال قبل برمی‌گردد که نمونه‌های اولیه آن روی منهول فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گرفت. این نوع دریچه‌ها ایمنی افراد و ماشین‌ها را تامین کرده و همچنین راهی برای بررسی فاضلاب کابل کشی برقی، لوله کشی آب و گاز محسوب می‌شود. امروزه جنس‌های کامپوزیتی، نانو کامپوزیتی و … نسبت به چدن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما هنوز دریچه منهول چدنی جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان دارد.

سخن پایانی

دریچه منهول چدنی جهت پوشش منهول فاضلاب و دریچه آب و گاز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دریچه‌ها در دو نوع چدن خاکستری و چدن داکتیل تولید و طراحی می‌شوند که هر یک از انواع آن در کاربرد خاصی استفاده خواهند شد. با توجه به اینکه این دریچه‌ها از آهن و کروم تشکیل شده است، دارای وزن بسیار بالایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *